Η Gordon Murray Automotive συνεχίζει την ανάπτυξη του κινητήρα του T.50 και στο video θα τον ακούσεις πάνω σε έναν πάγκο δυναμομέτρησης να στροφάρει έως τις 12.100 σ.α.λ.
Πρόκειται για έναν 4,0-λίτρων V12 ατμοσφαιρικό κινητήρα που αποδίδει 663 άλογα στις 11.500 σ.α.λ. με την ροπή να φτάνει τα 467 Nm στις 9.000 σ.α.λ. Το 71% της ροπής είναι διαθέσιμο από τις μόλις 2.500 σ.α.λ., κάτι που εξασφαλίζει την απαραίτητη “οδηγησιμότητα” του αυτοκινήτου σε καθημερινή χρήση.
Η σχέση συμπίεσης είναι στο 14,0:1, οι δύο σειρές των κυλίνδρων σχηματίζουν γωνία 65 μοιρών, με τη διάμετρο των κυλίνδρων να είναι 81,5 χλστ. και η διαδρομή τους στα 63,8 χλστ. Ο κόφτης στροφών αγγίζει τις 12.100 σ.α.λ. κάτι που τον καθιστά τον κινητήρα με το υψηλότερο όριο περιστροφής που χρησιμοποιήθηκε ποτέ σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής.