GP Γαλλίας 2021, FP1: Ταχύτερες οι δύο Mercedes, με τον Bottas στη κορυφή

Σχετικά άρθρα

Επιστροφή στη δράση μετά από το επεισοδιακό GP του Αζερμπαϊτζάν, με την Formula 1 να μεταφέρεται στη Νότια Γαλλία, όπου λίγο έξω από τη Μασσαλία βρίσκεται η πίστα του Paul Ricard. Το 2020 δεν πραγματοποιήθηκε ο αγώνας εξαιτίας της Covid-19 αυτό όμως δεν εμπόδισε τον Valtteri Bottas να συνεχίσει το ρεκόρ της Mercedes, όπου ένας οδηγός της είναι ταχύτερος σε κάθε περίοδο στη συγκεκριμένη πίστα, η οποία εισήλθε στο καλεντάρι της F1 το 2018.

Τα highlights

Ο Φιλανδός ήταν άνετα πρώτος στο FP1 του γαλλικού Grand Prix, καθώς είχε 0,335 δευτ. διαφορά από τον teammate του Lewis Hamilton, που σημείωσε τον δεύτερο χρόνο. Ο Bottas σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1 λεπτό και 33,448 δευτερόλεπτα, όντας περίπου τρία δευτερόλεπτα πιο αργός από τον χρόνο του στο FP2 το 2019, με τα δύο μονοθέσια της Red Bull να ακολουθούν στην 3η και 4η θέση, με τους Max Verstappen και Sergio Perez αντίστοιχα.

Ο Bottas, χρησιμοποιώντας ένα νέο σασί της W12 αυτό το Σαββατοκύριακο, ήταν 0,432 δευτ. ταχύτερος από τον Verstappen, με την Mercedes να δείχνει ότι έχει το πλεονέκτημα έναντι της Red Bull για τη νίκη την Κυριακή, καθώς η F1 επέστρεψε σε μια πιο συμβατική πίστα, μετά την Βαρκελώνη. Ο Verstappen ακούστηκε στην ενδοεπικοινωνία με τον μηχανικό του να διαμαρτύρεται για την έλλειψη πρόσφυσης του εμπρός μέρους της RB16B, με τον Sergio Perez να ήταν τρία δέκατα πίσω από τον Ολλανδό.

Οι Mick Schumacher, Sebastian Vettel, Carlos Sainz, Pierre Gasly, Kimi Raikkonen και Yuki Tsunoda είχε εξόδους από την πίστα, με αυτή του Vettel στην στροφή 11 να προκαλεί ζημιά στην πίσω αεροτομή της Aston Martin του. Ακόμα, ο Bottas πάτησε τα curbs στην έξοδο της στροφής 2, προκαλώντας ζημιά στην εμπρός αεροτομή και στο πάτωμα του μονοθέσιου του, με αποτέλεσμα η Mercedes να παραπονεθεί στον Michael Massi.

Τον 5ο χρόνο της περιόδου σημείωσε ο αναγεννημένος Esteban Ocon, δύο ημέρες μετά την ανακοίνωση της επέκτασης του συμβολαίου του με την Alpine. Ο χρόνος του ήταν λίγο πάνω από ένα δέκατο πιο αργός από τον χρόνο του Perez, ενώ ήταν και ο τελευταίος οδηγός όπου η διαφορά του από τον κορυφαίο χρόνο του FP1 ήταν μικρότερη του ενός δευτ. Ο Daniel Ricciardo έφερε την McLaren στην έκτη θέση, καθώς μπήκε “σφήνα” ανάμεσα στις δύο Alpine.

Αυτό σημαίνει ότι ο Fernando Alonso επιβεβαίωσε το ρυθμό της γαλλικής ομάδας, σημειώνοντας τον 7ο χρόνο, μπροστά από την AlphaTauri του Pierre Gasly, τη δεύτερη McLaren και τη δεύτερη AlphaTauri, των Lando Norris και Yuki Tsunoda.

Αποτελέσματα

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 Valtteri Bottas Mercedes 1:33,448   24
2 Lewis Hamilton Mercedes 1:33,783 +0,335 δευτ, 21
3 Max Verstappen Red Bull Honda 1:33,880 +0,432 δευτ, 23
4 Sergio Perez Red Bull Honda 1:34,193 +0,745 δευτ, 25
5 Esteban Ocon Alpine Renault 1:34,329 +0,881 δευτ, 25
6 Daniel Ricciardo McLaren Mercedes 1:34,644 +1,196 δευτ, 24
7 Fernando Alonso Alpine Renault 1:34,693 +1,245 δευτ, 21
8 Pierre Gasly AlphaTauri Honda 1:34,699 +1,251 δευτ, 20
9 Lando Norris McLaren Mercedes 1:34,707 +1,259 δευτ, 21
10 Yuki Tsunoda AlphaTauri Honda 1:34,847 +1,399 δευτ, 22
11 Charles Leclerc Ferrari 1:34,950 +1,502 δευτ, 24
12 Antonio Giovinazzi Alfa Romeo Ferrari 1:35,116 +1,668 δευτ, 23
13 Kimi Raikkonen Alfa Romeo Ferrari 1:35,135 +1,687 δευτ, 20
14 Lance Stroll Aston Martin Mercedes 1:35,275 +1,827 δευτ, 23
15 Sebastian Vettel Aston Martin Mercedes 1:35,289 +1,841 δευτ, 16
16 Carlos Sainz Ferrari 1:35,342 +1,894 δευτ, 24
17 Nicholas Latifi Williams Mercedes 1:35,612 +2,164 δευτ, 22
18 Nikita Mazepin Haas Ferrari 1:36,651 +3,203 δευτ, 24
19 Mick Schumacher Haas Ferrari 1:37,329 +3,881 δευτ, 14
20 Roy Nissany Williams Mercedes 1:37,881 +4,433 δευτ, 16

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr