Σε παλιότερη συνέντευξη του, ο Ivan Espinosa, αντιπρόεδρος του παγκόσμιου σχεδιασμού προϊόντων της Nissan, η ιαπωνική εταιρία δεν έχει αποφασίσει ακόμη ποια κατεύθυνση θα ακολουθήσει στο νέο GT-R, εξετάζοντας όλες τις τεχνολογίες που προσφέρονται σήμερα στην αγορά, προκειμένου να διασφαλίσει ότι το επόμενο GT-R θα είναι ένα από τα πιο ικανά και ολοκληρωμένα αυτοκίνητα επιδόσεων στον πλανήτη.

Σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες, η κυκλοφορία του υπάρχοντος GT-R (R35) θα σταματήσει το φθινόπωρο του 2022, ώστε η νέα γενιά του να να παρουσιαστεί στις αρχές του 2023, και να κυκλοφορήσει λίγο αργότερα. Επιπλέον, τελευταία δημοσιεύματα από την Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου υποστηρίζουν πως η νέα γενιά δεν θα διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα, και θα παραμείνει 100% βενζινοκίνητο.

1

Αυτό σημαίνει ότι το R36, θα είναι – πιθανότητα- μια εξέλιξη του R35, τουλάχιστον όσον αφορά τον κινητήρα του. Ωστόσο, το νέο GT-R θα διαθέτει ένα εντελώς νέο σχεδιασμό, ενώ παράλληλα θα είναι εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, καθώς θα διαθέτει νέο σύστημα ψυχαγωγίας, ψηφιακό πίνακα οργάνων και όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας στον βασικό εξοπλισμό.

Κάτω από το καπό λέγεται ότι ο 3,8 λίτρων twin-turbo V6 κινητήρας θα αποδίδει 600 άλογα και 652 Nm ροπής, με την κίνηση να στέλνεται -φυσικά- σε όλους τους τροχούς. Η Nissan θεωρεί πως τα ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα που έχει στην γκάμα της, αλλά και αυτά που θα κυκλοφορήσουν σύντομα είναι αρκετά για να μειώσουν το μέσο όρο των ρύπων της, επιτρέποντας την εξέλιξη του νέου GT-R με “συμβατικό” κινητήρα.

Αν τελικά συμβεί κάτι τέτοιο, υπάρχει το ενδεχόμενο το νέο GT-R να μην γίνει διαθέσιμο στην Ευρώπη, εξαιτίας της αυστηρής νομοθεσίας για τους ρύπους της ηπείρου μας.