Ferrari: O νέος V6 κινητήρας της 296 GTB δεν έχει καμία συγγένεια με αυτόν της Maserati

Σχετικά άρθρα

Πριν σχεδόν τρεις εβδομάδες, η Ferrari παρουσίασε την 296 GTB, το νέο της plug-in υβριδικό supercar που παίρνει κίνηση από έναν ολοκαίνουργιο V6 2,9-λίτρων twin-turbo κινητήρα. Αυτός έχει περιεχόμενη γωνία 120 μοίρες, και η απόδοση του αγγίζει τα 663 άλογα στις 8.000 σ.α.λ., και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 167 ίππων, με την συνδυαστική απόδοση του συνόλου να ανέρχεται σε 830 άλογα και 740 Nm ροπής στις 6.250 σ.α.λ.

Με την παρουσίαση της 296 GTB και τον κινητήρα της, το μυαλό όλων πήγε στην Maserati MC20 και τον Nettuno κινητήρα της. Πιο συγκεκριμένα, η MC20 εφοδιάζεται με έναν 3,0-λιτρο twin-turbo V6 κινητήρα, με περίπου με τα ίδια χαρακτηριστικά, καθώς η απόδοση του αγγίζει τα 630 άλογα στις 7.500 σ.α.λ. και τα 730 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 3.000 σ.α.λ., ενώ το όριο περιστροφής του αγγίζει τις 8.000 σ.α.λ.

Ωστόσο, οι δύο παραπάνω κινητήρες είναι εντελώς διαφορετικού και δεν έχουν καμία συγγένεια, και για να λύσει οποιαδήποτε παρεξήγηση, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας από το Maranello, Michael Leiters, τόνισε:

Η Ferrari δεν αντιγράφει κανέναν ή δεν παίρνει τίποτα από άλλη εταιρεία. Αυτή η πρακτική είναι κοινός τόπος για τη Ferrari εδώ και πολλά χρόνια.

Ωστόσο, κοιτάζοντας πιο αναλυτικά, ο twin turbo V6 κινητήρας της 296 GTB, έχει χωρητικότητα 2.992 κ.εκ., ίδια ακριβώς με αυτόν της MC20. Ο κινητήρας της τελευταίας έχει περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες, αλλά αμφότεροι έχουν διάμετρο και διαδρομή κυλίνδρων 88 και 82 χλστ. αντίστοιχα, κάτι που σημαίνει πως οι δύο κινητήρες -λογικά- έχουν πολλά κοινά στοιχεία.

Και στην παρουσίαση της MC20, οι άνθρωποι της Maserati είχαν κάνει λόγο ότι ο Nettuno κινητήρας είναι 100% νέος, και έχει την υπογραφή αποκλειστικά της Maserati.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr