Τα πάντα γίνονται για τον πελάτη. Αυτό μας λένε συνέχεια οι εταιρίες, οι οποίες θέλουν από την μία να κρατήσουν τους υπάρχοντες πελάτες τους και από την άλλη να “κλέψουν” πελάτες από άλλες εταιρίες. Ποιοι όμως κατασκευαστές είναι όντως καλοί σε αυτό που στην βιομηχανία ονομάζεται “brand loyalty”;

Υπάρχουν άνθρωποι που παραμένουν πιστοί σε μια αυτοκινητοβιομηχανία και επιλέγουν συνεχώς ως νέο αυτοκίνητό τους, ένα μοντέλο της αγαπημένης τους εταιρίας. Η νέα έρευνα της J.D Power μας δίνει μια εικόνα με το ποιες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν τους πιο πιστούς ιδιοκτήτες στις ΗΠΑ.

Στη κορυφή της σχετικής λίστας για τις premium αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκεται η Lexus με ποσοστό 51,6%, ακολουθούμενη από την Porsche (50,2%), Mercedes (47%) και BMW (45,6%). Το μικρότερο ποσοστό το έχουν η Jaguar με 17,1%, η Maserati με 24,6% και η Infiniti με 27,9%.

Στις μη premium αυτοκινητοβιομηχανίες η Subaru βρέθηκε στη πρώτη θέση με ποσοστό 61,8%, με την Toyota να την ακολουθεί με ποσοστό 61,1%. Έπονται οι Honda (59,3%), Ram (56,8%), Ford (53,9%) και Kia (52,2%).

Το μικρότερο ποσοστό το είχε η Chrysler με μόλις το 14,6% των σημερινών ιδιοκτητών να δηλώνουν πως θα ξαναέπερναν κάποιο μοντέλο της, με την Dodge να ακολουθεί με ποσοστό 17,9%, ενώ στη τρίτη θέση από το τέλος βρίσκεται η Mini με ποσοστό 27,5%.