Τα ηλεκτρικά supercars θα γίνουν όλο και περισσότερα και δεν οφείλεται στο γεγονός πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ferrari, η Lamborghini και η McLaren έχουν δεσμευτεί εθελοντικά να μειώσουν δραστικά τις εκπομπές CO2, αλλά επειδή οι κανονισμοί στην ΕΕ θα κάνουν τους κατασκευαστές αυτοκινήτων χαμηλού όγκου να συμμορφώνονται με τα ίδια πρότυπα με την υπόλοιπη αυτοκινητοβιομηχανία.

Συγκεκριμένα, η E.E έκανε γνωστό πως όσες εταιρίες κατασκευάζουν περισσότερα από 1.000 αυτοκίνητα τον χρόνο μέχρι το 2030, θα πρέπει να συμμορφωθούν με τους ίδιους κανονισμούς που θα ισχύουν για τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Όπως ανακοίνωσε μέσα στην εβδομάδα η E.E, θέλει μέχρι το 2030 οι εκπομπές αερίων των νέων αυτοκινήτων να μειωθούν κατά 55% σε σύγκριση με τα επίπεδα του 1990 και κατά 100% το 2035. Αυτό πρακτικά σημαίνει την πλήρη απαγόρευση πωλήσεων νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, επιτρέποντας μόνο τις πωλήσεις οχημάτων με μηδενικούς ρύπους.

Μέχρι σήμερα, αυτοκινητοβιομηχανίες που κατασκευάζουν έως και 10.000 αυτοκίνητα ετησίως, εξαιρούνται των κανονισμών που ισχύουν για τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες και έτσι οι εταιρίες που παράγουν supercars δεν απαιτείται να παράγουν αυτοκίνητα που πληρούν τα αυστηρά όρια εκπομπών της Ε.Ε.