Η δεύτερη γενιά του Ford Thunderbird (γνωστό και ως Square Bird) κυκλοφόρησε από το 1958 έως το 1960, ως διάδοχος του δημοφιλούς διθέσιου που είχε στη γκάμα της η Ford μεταξύ 1955-1957.

Η δεύτερη γενιά του μοντέλου ήρθε ως απάντηση στις έρευνες που διεξήγαγε η Ford, και πραγματοποιήθηκαν δύο σημαντικές αλλαγές στο Thunderbird για να προσελκύσουν νέους αγοραστές. Έτσι, προστέθηκαν δύο πίσω καθίσματα και έγινε πιο πολυτελές.

Οι πωλήσεις του εκτοξεύτηκαν και ήταν τέτοια η επιτυχία του Thunderbird που έβαλε σε πειρασμούς της General Motors να βγάλει μια αντίστοιχη έκδοση της Corvette. Πιο συγκεκριμένα, σε απάντηση της δημοτικότητας του τετραθέσιου Thunderbird, ο προϊστάμενος της Chevrolet, Ed Cole, ανέθεσε σε μια ομάδα σχεδιαστών της εταιρίας μια μελέτη για μια τετραθέσια Corvette.

Το πρωτότυπο καταστράφηκε πριν καν φτάσει στην παραγωγή, αλλά η ομάδα της GM Design επέλεξε να μας θυμίσει την ύπαρξη του αυτοκινήτου. Τα καθίσματα ήταν αρκετά μεγάλα για να φιλοξενήσουν τέσσερις ενήλικες, με την ολοκλήρωση της κατασκευής της πρωτότυπης Corvette “τεσσάρων θέσεων” να γίνεται το 1962.

Υπεύθυνος για τον σχέδιο της, ήταν ο σχεδιαστής της Corvette, Larry Shinoda και για να φιλοξενήσει τα επιπλέον καθίσματα, το μήκος της Corvette αυξήθηκε κατά έξι ίντσες (152 χλστ.), με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2.641 χλστ.

Η τετραθέσια Corvette διατηρούσε το τρίθυρο αμάξωμα, αλλά οι πόρτες ήταν μεγαλύτερες για να επιτρέπουν ευκολότερη πρόσβαση στο πίσω μέρος, κάνοντας την οροφή να φαίνεται αταίριαστη, σε σχέση με το διθέσιο μοντέλο. Με την ολοκλήρωση του πρωτοτύπου, η ομάδα σχεδιασμού της GM κατέληξε να μισήσει το αυτοκίνητο, ενώ ο Shinoda -σύμφωνα με πληροφορίες- είπε ότι ο πραγματικός λόγος που το αυτοκίνητο απορρίφθηκε, ήταν επειδή “έμενε κολλημένος” σε αυτό.

Πιο συγκεκριμένα, μόλις βρισκόταν στο πίσω κάθισμα, το μπροστινό κάθισμα “κλείδωνε” πάνω του, και κάποιος έπρεπε να αφαιρέσει ολόκληρο το κάθισμα για να τον βγάλει έξω.