Την πρώτη ημέρα του Ιουνίου, η Czinger παρουσίασε την έκδοση παραγωγής του 21C, και στις 21 Ιουλίου η αμερικάνικη εταιρία πήγε στην πίστα της Laguna Seca για να επιχειρήσει να κάνει ρεκόρ γύρου. Και τα κατάφερε, καθώς με χρόνο 1 λεπτό και 25,44 δευτ. το Czinger 21C έγινε το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στην διάσημη αμερικάνικη πίστα.

Το ρεκόρ πιστοποιήθηκε από αρκετές συσκευές GPS, με το 21C να παίρνει τα σκήπτρα από την McLaren Senna, η οποία ήταν -μέχρι σήμερα- το γρηγορότερο αυτοκίνητο στη Laguna Seca, όπου με οδηγό τον Randy Pobst είχε γράψει χρόνο 1 λεπτό και 27,62 δευτ.

Υπό ιδανικές συνθήκες -ο καιρός ήταν καθαρός, με βορειοδυτικό άνεμο περίπου 15 χλμ/ώρα και θερμοκρασία αέρα 15 βαθμούς Κελσίου- η Czinger έσπασε το προηγούμενο ρεκόρ και σε δύο άλλους γύρους, με χρόνο 1 λεπτό και 27,4 δευτ., και με 1 λεπτό και 26,6 δευτ. Το αυτοκίνητο φορούσε τα πλήρως νόμιμα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup2R.

Το Czinger 21C σχεδιάστηκε, κατασκευάστηκε και συναρμολογήθηκε στο Λος Άντζελες, και η παραγωγή του θα περιοριστεί σε μόλις 80 μονάδες. Το αυτοκίνητο έχει 2,05 μέτρα πλάτος, με τον twin-turbo 2,88-λίτρων flat crank V8 κινητήρα να έχει όριο περιστροφής τις 11.000 σ.α.λ, και να συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό του εμπρός άξονα.

Αποδίδει συνολικά 1.350 άλογα και υπάρχει 7-τάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων. Το αυτοκίνητο κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 1,9 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα έρχονται σε 8,5 δευτερόλεπτα, τα 0-300-0 χλμ/ώρα σε 13,8 δευτερόλεπτα, τα 0-400 χλμ/ώρα σε 21,3 δευτερόλεπτα και τα 0-400-0 χλμ/ώρα σε 27,1 δευτερόλεπτα.

Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 452 χλμ/ώρα, με το αυτοκίνητο βάρους 1.240 κιλών, να παράγει 615 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης όταν κινείται με 161 χλμ/ώρα και σε 2.500 κιλά στα 322 χλμ/ώρα.