Η Alfa Romeo Giulia GTAm είναι μια σκληροπυρηνική και track-focused έκδοση της Giulia που μπορεί να κινηθεί νόμιμα σε δημόσιους δρόμους και σε αυτή, η αεροδυναμική έχει βελτιστοποιηθεί σε ακραίο επίπεδο, με το μοντέλο να διαθέτει νέου σχεδιασμού εμπρός προφυλακτήρα με ενσωματωμένο splitter, νέο πίσω προφυλακτήρα, κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις εξατμίσεων, μεγάλο διαχύτη και τεράστια πίσω αεροτομή.

Η Giulia GTAm είναι διθέσια, με την Alfa Romeo να έχει αφαιρέσει τα πίσω καθίσματα, τοποθετώντας στη θέση τους ένα roll cage, μια ειδική βάση που χρησιμεύει για να αποθηκεύονται τα κράνη και ένα πυροσβεστήρας. Υπάρχουν δύο bucket καθίσματα, ζώνες ασφαλείας 6 σημείων, ενώ έχουν γίνει και άλλες μετατροπές προκειμένου να μειωθεί το βάρος.

Ο V6 Bi-Turbo 2,9-λίτρων έχει δυναμώσει κατά 30 άλογα και αποδίδει 540 άλογα. Η Alfa Romeo έχει καταφέρει να μειώσει το βάρος του αυτοκινήτου κατά 100 σε σύγκριση με την Giulia Quadrifoglio, χάρη στην υιοθέτηση ελαφρών υλικών, όπως ο carbon άξονας μετάδοσης, με το καπό, την οροφή, τον μπροστινό προφυλακτήρα, τα φουσκώματα των φτερών και τις πλάτες των καθισμάτων και μέρη του bodykit να είναι κατασκευασμένα από carbon.

Ο κινητήρας είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο, ενώ το ίδιο υλικό το συναντάμε στις πόρτες και στα συστήματα της ανάρτησης. Τα παράθυρα είναι κατασκευασμένα από Lexan, με τις παραπάνω αλλαγές να μειώνουν το βάρος της Giulia GTAm στα 1.520 κιλά και σε συνδυασμό με τα 540 άλογα, το αυτοκίνητο έχει αναλογία βάρους 2,85 κιλών ανά ίππο, καθιστώντας το ικανό να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα.

Μπορεί να ακολουθήσει όμως τον ρυθμό της Porsche 911 GT3 στην πίστα, αλλά και στην επιτάχυνση; Η νέα 911 GT3 παίρνει κίνηση από τον ατμοσφαιρικό 4,0-λίτρων εξακύλινδρο επίπεδο κινητήρα που αποδίδει 510 άλογα με 470 Nm ροπής. Ο κινητήρας έχει όριο περιστροφής τις 9.000 σ.α.λ και επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα (3,9 δευτ. με το χειροκίνητο κιβώτιο), τα 0-160 χλμ/ώρα σε 7 δευτερόλεπτα (7,9 δευτ. με το χειροκίνητο κιβώτιο) και τα 0-200 χλμ/ώρα σε 10,8 δευτερόλεπτα (11,9 δευτ. με το χειροκίνητο κιβώτιο)

Σύμφωνα με την Porsche στη πίστα του Nurburgring Nordschleife η νέα 911 GT3 είναι ταχύτερη κατά περισσότερο από 17 δευτερόλεπτα από τη προηγούμενη γενιά, μιας και σημείωσε χρόνο 6:59.927 στη διαδρομή των 20,8 χλμ και 6:55.2 στη διαδρομή των 20,6 χλμ.

Όπως θα δεις στο video, η 911 GT3 σημείωσε χρόνο 46,1 δευτερολέπτων στη πίστα, ενώ η Giulia GTAm 47,6 δευτ. Σε ότι αφορά την επιτάχυνση, τα 0-96 χλμ/ώρα η πρώτη τα έκανε σε 3,46 δευτερόλεπτα, τα 0-161 χλμ/ώρα σε 7,53 δευτερόλεπτα και τα 161-0 χλμ/ώρα σε 3,96 δευτ. Αντίστοιχα η Giulia GTAm χρειάστηκε 4,24 δευτερόλεπτα για να κάνει τα 0-96 χλμ/ώρα, 8,27 δευτερόλεπτα για τα 0-161 χλμ/ώρα και 4,24 δευτερόλεπτα για να ακινητοποιηθεί από τα 161 χλμ/ώρα.