H Opel παρουσιάζει το Rocks-e, μια rebadged έκδοση του Citroen Ami

Σχετικά άρθρα

Ακριβώς 18 μήνες μετά τα αποκαλυπτήρια του Citroen Ami, η Opel παρουσιάζει σήμερα την δικιά της πρόταση για τη βιώσιμη αστική κινητικότητα. Το νέο Opel Rocks-e δεν είναι τίποτα άλλο από μια rebadged έκδοση του Ami, με την γερμανική εταιρία να αναφέρει ότι είναι το εισαγωγικό μοντέλο στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης. Το Rocks-e θα γίνει διαθέσιμο από το φθινόπωρο στη Γερμανία, ενώ θα ακολουθήσουν περισσότερες αγορές το 2022.

Η Opel αναφέρει ότι το Rocks-e απαντά στις τρέχουσες απαιτήσεις κινητικότητας, προσφέροντας ηλεκτροκίνηση με προστασία από τον αέρα και τη βροχή και, στη Γερμανία, μπορούν ήδη να το οδηγούν άτομα ηλικίας από 15 ετών με δίπλωμα οδήγησης κατηγορίας AM1.

Το διθέσιο όχημα έχει μήκος 2,41 μέτρα, πλάτος 1,39 μέτρα (χωρίς εξωτερικούς καθρέπτες) και ζυγίζει μόλις 471 κιλά, μαζί με την μπαταρία. Η τιμή του Rocks-e στη Γερμανία θα είναι σαφώς μικρότερη από την αντίστοιχη ενός μικρού αυτοκινήτου, ενώ το μηνιαίο κόστος μακροχρόνιας μίσθωσης (leasing) θα είναι παρόμοιο με αυτό του εισιτηρίου σε δημόσιο μέσο μεταφοράς.

Το Rocks-e προσφέρει αυτονομία έως 75 χλμ., κατά το πρότυπο WLTP2, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 45 χλμ/ώρα. Φέρει ζάντες 14 ιντσών και ο κύκλος στροφής των 7,20 μέτρων καθιστούν το Rocks-e ιδανικό για την πόλη, ικανό να διαχειριστεί τις κλειστές στροφές και να χωρέσει σε μικρούς χώρους στάθμευσης.

Η μπαταρία 5,5 kWh του Opel Rocks-e μπορεί να φορτίζεται πλήρως σε 3,5 ώρες περίπου μέσω κοινής οικιακής πρίζας, με το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο να συνοδεύεται με καλώδιο φόρτισης μήκους 3 μέτρων, με την Opel να προσφέρει και έναν αντάπτορα για φόρτιση σε δημόσιο σταθμό. Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα ανέρχεται στους 8 ίππους.

Το Rocks-e υιοθετεί το Opel Vizor, το νέο πρόσωπο της μάρκας, συμπεριλαμβανομένων προβολέων και φλας LED. Οι πόρτες και στις δύο πλευρές είναι ίδιες, με την πόρτα του συνοδηγού να ανοίγει προς τα εμπρός όπως συνήθως, ενώ η πόρτα του οδηγού ανοίγει προς τα πίσω, προς την αντίθετη δηλαδή κατεύθυνση. Τα εμπρός και πίσω πάνελ του αμαξώματος είναι παρόμοια.

Στο εσωτερικό, τα δύο καθίσματα είναι έκκεντρα τοποθετημένα, ώστε ο συνοδηγός να έχει αρκετό χώρο στην περιοχή των ποδιών και ο οδηγός να μπορεί να μετακινεί το κάθισμά του εμπρός/πίσω. Ο χώρος για το κεφάλι είναι άφθονος, ακόμα και για χρήστες με ύψος πάνω από 1.90 μ. Τέλος, το Rocks-e προσφέρει χώρο αποσκευών 63 λίτρων στην περιοχή των ποδιών του συνοδηγού, ενώ υπάρχει και ένα έξυπνο άγκιστρο για μία τσάντα μεγέθους XXL.

Στην οθόνη προβάλλεται συνοπτικά η ταχύτητα, το πρόγραμμα οδήγησης (Drive, Neutral, Reverse), η κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, η υπολειπόμενη αυτονομία και η χιλιομετρική κάλυψη, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει βάση για smartphone.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επεκτείνεται στην Ευρώπη η XPeng

Η XPeng έχει μεγάλες φιλοδοξίες για την αγορά της Ευρώπης, έχοντας ήδη παρουσία στη Νορβηγία, την Ολλανδία, τη Δανία και τη Σουηδία, πουλώντας τα...

H Lola εισέρχεται στη Formula E με τη Yamaha ως τεχνικό συνεργάτη

Η Lola Cars ανακοίνωσε σήμερα ότι επιστρέφει στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό με μια πολυετή τεχνική συνεργασία με την Yamaha, και θα εισέλθει στο παγκόσμιο...

Υπηρεσία της Polestar για πρόσβαση 650.000+ σημείων φόρτισης στην Ευρώπη

Η Polestar και η Plugsurfing εγκαινιάζουν μια νέα δημόσια υπηρεσία φόρτισης στην Ευρώπη που ονομάζεται Polestar Charge. Με περισσότερα από 650.000 συμβατά σημεία φόρτισης...

Η Fisker μειώνει την τιμή του Ocean κατά 24.000 δολάρια!

Μόλις μια ημέρα μετά την ανακοίνωση της κατάρρευσης των συζητήσεων της Fisker για συνεργασία με μια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία, η αμερικάνικη εταιρία έκανε γνωστό σήμερα...
Autoblog.gr