Σίγουρα ο James May θα είναι χαρούμενος με τη συγκεκριμένη είδηση, αφού το best seller αυτοκίνητο στην Ευρώπη τον Ιούλιο, δεν ήταν το Volkswagen Golf, ούτε το Renault Clio, ούτε το Toyota Yaris, αλλά το Dacia Sandero.

Το Sandero πούλησε 20.446 μονάδες (+6% σε σχέση με τον Ιούλιο του 2020), έναντι 19.425 του Volkswagen Golf (-39% σε σχέση με τον Ιούλιο του 2020) και 18.858 του Toyota Yaris (+3% σε σχέση με τον Ιούλιο του 2020).

Στη πρώτη θέση των πωλήσεων plug-in υβριδικών αυτοκινήτων ήταν το Ford Kuga με 4.247 πωλήσεις (-33% σε σχέση με τον Ιούλιο του 2020), με τα Peugeot 3008 (+62%) και Volvo XC60 (-12%) να ακολουθούν.

Best-seller ηλεκτρικό ήταν το Volkswagen ID.3 με 5.433 πωλήσεις, με το Renault Zoe να βρίσκεται στη δεύτερη θέση (-57% σε σχέση με τον Ιούλιο του 2020) και το Kia Niro στη τρίτη με 3.953 πωλήσεις (+17%).

Το 59% των 967.830 αυτοκινήτων που πουλήθηκαν τον Ιούλιο στην Ευρώπη είχαν κινητήρες βενζίνης, το 22% κινητήρες diesel, με το 17% ήταν plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά. SUVs και crossovers ήταν το 46,1%, subcompact το 17,1%, compact το 16,2%, city-car το 6,7%, midsize το 5,3%, MPV το 2,5%, executive το 1,7%, sport το 0,7% και luxury το 0,2%,