Test Drive: Πρώτη δοκιμή του Toyota Yaris Cross στο Βέλγιο

Σχετικά άρθρα

Το Yaris, σαν μοντέλο, θα μπορούσε εύκολα να χαρακτηριστεί ως “brand μέσα στο brand” της Toyota (τουλάχιστον στην Ελλάδα), καθώς οι πωλήσεις του στη χώρα μας ξεπερνούν εύκολα τα 6.000 αυτοκίνητα ετησίως την τελευταία δεκαετία, νούμερο που πολλές μάρκες δεν μπορούν να πιάσουν με ολόκληρη τη γκάμα τους μέσα σε ένα ημερολογιακό έτος.

Σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και του ΣΕΑΑ, τους πρώτους επτά μήνες του τρέχοντος έτους το B-segment (B-hatch και B-SUV) καταλαμβάνει το 49,69% της πίτας της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτων, όντας η πιο ανταγωνιστική και πολυάριθμη κατηγορία.

Το Yaris εξακολουθεί να είναι το πρώτο μοντέλο σε πωλήσεις στην ελληνική αγορά (και κατ’επέκταση στην B κατηγορία), αλλά η Toyota έχει αισθητή απουσία από τα SUV της συγκεκριμένης κατηγορίας. Και με το νέο Yaris Cross, έρχεται να το καλύψει το κενό με τον καλύτερο τρόπο. Το προηγούμενο διήμερο πραγματοποιήθηκε η πανευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου Βέλγιο, όπου είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε στους δρόμους των Βρυξελλών, περίπου 40 ημέρες πριν το νέο Yaris Cross φτάσει επίσημα σε όλες τις αντιπροσωπείες της Toyota στη χώρα μας.

Η Toyota είχε προγραμματιστεί να παρουσιάσει το νέο μικρό της SUV στην έκθεση της Γενεύης του 2020, αλλά η περσινή διοργάνωση δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ, λόγω του κορωνοϊού, με την ιαπωνική εταιρία να επιλέγει να μην το παρουσιάσει διαδικτυακά τις ημέρες της έκθεσης. Τελικά, τα αποκαλυπτήρια του μοντέλου έγιναν τον Απρίλιο του περασμένου χρόνου, και 1,5 χρόνο μετά το νέο Yaris Cross είναι έτοιμο να γίνει το νέο best-seller της κατηγορίας του, και -κατά προσωπική εκτίμηση- και της ελληνικής αγοράς.

Πλατφόρμα

Το Yaris Cross έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί ειδικά για την Ευρώπη, έτσι ώστε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις και προτιμήσεις της αγοράς των B-SUV. Με την άφιξη του C-HR και αργότερα του νέου RAV4, η Toyota αύξησε σημαντικά τις συνολικές της πωλήσεις, ωστόσο, το C-HR ως entry-level SUV είναι κάπως “ευάλωτο” λόγω της τιμής και του μεγέθους του.

Έτσι, με την κατηγορία των B-SUV να είναι σήμερα αυτή που εμφανίζει τη μεγαλύτερη ζήτηση και τους ισχυρότερους ανταγωνιστές, η Toyota έρχεται με ένα νέο μοντέλο, κάτω από το C-HR, το οποίο βασίζεται σε μια νέα παραλλαγή της TNGA πλατφόρμας, την GA-B, την ίδια που φέρει και η νέα γενιά του Yaris.

Στον εμπρός άξονα, η GA-B πλατφόρμα χρησιμοποιεί γόνατα MacPherson, ενώ πίσω υπάρχει ημιάκαμπτος άξονας για την δικίνητη έκδοση, και ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων για την τετρακίνητη έκδοση.

Παραγωγή

Η παραγωγή του Yaris Cross ξεκίνησε στις αρχές Ιουλίου, στο εργοστάσιο της Toyota στο Onnaing, κοντά στην πόλη Valenciennes της Γαλλίας, εκεί όπου κατασκευάζεται και η νέα γενιά του Yaris. Η μέγιστη παραγωγική ικανότητα του εν λόγω εργοστασίου είναι 300.000 μονάδες ετησίως, με την Toyota να εκτιμά πως -αρχικά- θα πουλά περί τα 150.000 Yaris Cross ετησίως στην Ευρώπη, κατακτώντας έτσι το 8% του μεριδίου της αγοράς των B-SUV.

Ωστόσο, η ιαπωνική εταιρία έχει προγραμματίσει να μεταφέρει μέρος της παραγωγής του Yaris στο εργοστάσιο της στην Τσεχία, ώστε να αυξηθεί μελλοντικά η παραγωγή του Yaris Cross στο εργοστάσιο της Γαλλίας, με την Toyota να φιλοδοξεί ότι τα δυο αυτά μοντέλα να αποτελούν το 30% των πωλήσεων της μάρκας στην Ευρώπη, έως το 2025.

Το εργοστάσιο στη Γαλλία απασχολεί περίπου 5.000 υπαλλήλους και με το Yaris Cross, η Toyota ελπίζει πως θα αυξήσει τις ευρωπαϊκές της πωλήσεις σε 1,5 εκατ. μονάδες ετησίως έως το 2025, χωρίς να “κανιβαλίσει” κάποιο άλλο μοντέλο της.

Διαστάσεις

Το Yaris Cross τοποθετείται στην καρδιά της B-SUV κατηγορίας, με το μήκος του να αγγίζει τα 4.180 χλστ., όντας 240 χλστ. μεγαλύτερο από το Yaris. Εξ’αυτών, τα 60 χλστ. προστίθενται στο εμπρός πρόβολο και τα -υπόλοιπα- 180 χλστ. στον πίσω πρόβολο, αυξάνοντας σημαντικά το χώρο αποσκευών.

Συνεχίζοντας, το πλάτος του είναι 1.765 χλστ. (+20 χλστ. από το Yaris) και το ύψος του 1.560 χλστ. (+95 χλστ. από το Yaris), ενώ το μεταξόνιο ανέρχεται σε 2.560 χλστ., όντας ακριβώς ίδιο με το Yaris. Ως σύγκριση, το C-HR έχει μήκος 4.360 χλστ., πλάτος 1.795 χλστ., ύψος 1.565 χλστ., και μεταξόνιο 2.640 χλστ.

Κινητήρες

Μηχανικά, το Yaris Cross προσφέρεται με δύο κινητήρια σύνολα, ένα βενζίνης και ένα υβριδικό σύνολο. Ξεκινώντας από τον δεύτερο, το οποίο συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, πρόκειται για τον νέο Hybrid Dynamic Force, με το υβριδικό του σύστημα να είναι τέταρτης γενιάς και να προέρχεται από τους υβριδικούς κινητήρες 2,0 και 2,5-λίτρων των Corolla, Camry και RAV4.

Ο τρικύλινδρος 1.500αρης κινητήρας έχει θερμική απόδοση 40%, καθώς λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, και αποδίδει 92 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και 120 Nm στις 3.600 με 4.800 σ.α.λ. Αυτός συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 59 kW (80 ίππων), που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου (εγγύηση 11 χρόνια), η οποία είναι 27% ελαφρύτερη από την μπαταρία νικελίου υδριδίου μετάλλου της προηγούμενης γενιάς του Yaris Hybrid.

Ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να κινήσει αποκλειστικά μόνος του για κάποια χιλιόμετρα το υβριδικό Yaris Cross, με ταχύτητα έως 120-130 χλμ/ώρα. Έρευνα της Toyota δείχνει πως το νέο μοντέλο μπορεί να καλύπτει το 80% των καθημερινών αστικών μετακινήσεων μόνο με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα.

Η απόδοση του συνόλου αγγίζει τα 116 άλογα και οι εκπομπές ρύπων κυμαίνονται από 100 έως 114 γρ/χλμ για την δικίνητη έκδοση (ανάλογα την διάσταση των ζαντών) και τα 106 έως 116 γρ/χλμ. για την τετρακίνητη έκδοση, πάντα σε κύκλο WLTP. Το βάρος του αυτοκινήτου είναι 1.170 κιλά για την δικίνητη έκδοση και 1.260 κιλά για την τετρακίνητη έκδοση, με το 0-100 χλμ/ώρα να έρχεται σε 11,2 δευτ. για την πρώτη, και 11,8 δευτ. για την δεύτερη, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 170 χλμ/ώρα.

Σύμφωνα με την Toyota, η μέση κατανάλωση της δικίνητης έκδοσης είναι στα 4,4 με 5,0 λίτρα/100 χλμ., και 4,7 με 5,1 λίτρα για την τετρακίνητη έκδοση. Κατά την αποστολή μας στις Βρυξέλλες, οδηγήσαμε για 100 χλμ. την δικίνητη, και περίπου άλλα τόσα την τετρακίνητη έκδοση, με τα αυτοκίνητα να φορούσαν τις μεγαλύτερες ζάντες, 18 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 215/50. Το trip computer έδειξε για το πρώτο μια κατανάλωση της τάξης των 4,4 λίτρων/100 χλμ., και 4,9 λίτρα/100 χλμ. για το δεύτερο. Ωστόσο, κινηθήκαμε για περίπου μόλις 15 χλμ. σε αυτοκινητόδρομο, καθώς η υπόλοιπη απόσταση ήταν σε επαρχιακό και αστικό περιβάλλον, κάτι που αποδεικνύει ότι το 74% της κίνησης μας έγινε με χρήση αμιγώς ηλεκτρικής ενέργειας.

Εκτός του υβριδικού συνόλου, υπάρχει και ο νέος τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.500 κ.εκ. (Dynamic Force), που συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με το αυτόματο W-CVT συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέσης και ευρεία κλιμάκωση (Wide range), με τη μετάδοση να είναι παρόμοια με αυτή του υβριδικού συστήματος. Αυτός αποδίδει 125 άλογα στις 6.600 σ.α.λ. και 153 Nm ροπής στις 4.800-5.000 σ.α.λ., και για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 10,9 δευτερόλεπτα, (11,7 δευτ. με το CVT). Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ/ώρα, και η μέση κατανάλωση ανακοινώνεται στα 5,7 με 6,2 λίτρα/100 χλμ. (6,0 με 6,4 λίτρα/100 χλμ. με το CVT), ενώ οι εκπομπές CO2 στα 130-140 γρ./χλμ. (135-144 γρ/χλμ με το CVT).

Τετρακίνηση

Το νέο Yaris Cross είναι ένα από τα ελάχιστα μοντέλα της κατηγορίας του που προσφέρεται με τετρακίνηση, με την Toyota να την ονομάζει AWD-i. Οι πίσω τροχοί δεν έχουν καμία μηχανική σύνδεση με τους εμπρός, καθώς στον πίσω άξονα υπάρχει ένας ηλεκτρικός κινητήρας, ο οποίος είναι πιο συμπαγής και ζυγίζει λιγότερο από ένα μηχανικό AWD σύστημα, βοηθώντας το Yaris Cross Hybrid AWD-i να επιτύχει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2, από οποιονδήποτε από τους τετρακίνητους ανταγωνιστές του στη B-SUV κατηγορία.

Το ηλεκτρικό μοτέρ έχει ισχύ 3,9 kW και ροπή 52 Nm, αλλά προσθέτει επιπλέον 90 κιλά στο συνολικό βάρος, με το αυτοκίνητο να έχει τρία προγράμματα οδήγησης, τα normal, snow και trail, τα οποία επιλέγονται μέσω του περιστροφικού διακόπτη στην βάση της κεντρικής κονσόλας.

Το σύστημα κατευθύνει τη ροπή στον πίσω άξονα, κατά την επιτάχυνση. Σε κανονική οδήγηση, το Yaris Cross λειτουργεί με την κίνηση να μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς, αλλά όταν ανιχνεύονται συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, ενεργοποιείται αυτόματα η κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Η γωνία προσέγγισης είναι 20 μοίρες, ράμπας 19 μοίρες και διαφυγής 35 μοίρες. Η ικανότητα έλξης του αυτοκινήτου ανέρχεται σε 750 κιλά για την υβριδική έκδοση, με ρυμουλκό με φρένα, και σε 1.350 κιλά για την βενζινοκίνητη έκδοση. Με χρήση ρυμουλκού χωρίς φρένα, η ικανότητα έλξης είναι στα 550 κιλά, σε κάθε περίσταση.

Εμφάνιση

Τον σχεδιασμό του Yaris Cross υπογράφει η ομάδα της Toyota στο ευρωπαϊκό κέντρο σχεδίασης και ανάπτυξης (European Design and Development, ED2), που βρίσκεται στη Νότια Γαλλία, με το ιαπωνικό αστικό SUV να έχει έναν στιβαρό και μινιμαλιστικό σχεδιασμό που ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές του.

Το ισχυρό στυλ του εκφράζει τη στιβαρότητα και την ευελιξία σε ένα συμπαγές σώμα, που είναι κατάλληλο για την αστική χρήση. Αισθητικά το Yaris Cross δεν έχει σχεδόν καμία συγγένεια με το Yaris, με τα πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών να τονίζουν τον “περιπετειώδη” χαρακτήρα του.

Το εμπρός μέρος παρουσιάζει μια ισχυρή και στιβαρή εικόνα, με τις πάνω και κάτω γρίλιες να σχηματίζουν δύο τραπεζοειδή σχήματα, χαρακτηριστικό στοιχείο σχεδιασμού για τα SUV της Toyota. Οι λεπτοί προβολείς είναι τεχνολογίας LED, με ξεχωριστά, κάθετα φώτα ημέρας και κυκλικά φώτα ομίχλης LED, τοποθετημένα στις κάτω γωνίες της μάσκας.

Το πίσω μέρος ορίζεται από την πλατιά πόρτα του χώρου αποσκευών και ένα τετράγωνο κεντρικό τμήμα που εκφράζει τη λειτουργικότητα του αυτοκινήτου, ενώ στην Adventure έκδοση υπάρχουν προστατευτικά σε ασημί χρώμα.

Εσωτερικό

Περνώντας στο εσωτερικό του Yaris Cross, η κεντρική κονσόλα φέρει ελάχιστες σχεδιαστικές αλλαγές σε σχέση με το Yaris, οι οποίες εντοπίζονται στο τελείωμα του ταμπλό και του κεντρικού τούνελ.

Το κάθισμα του οδηγού είναι τοποθετημένο πιο ψηλά. προσδίδοντας τον SUV χαρακτήρα, με την Toyota να αναφέρει ότι το κάθισμα του οδηγού είναι τοποθετημένο έτσι, ώστε να επιτυγχάνεται η μείωση του κέντρου βάρους του οχήματος. Επίσης, δημιουργεί μια πιο ελκυστική θέση οδήγησης, με βελτιωμένη εργονομία και μεγαλύτερη δυνατότητα ρύθμισης. Το τιμόνι βρίσκεται κοντά στον οδηγό, με αύξηση της κλίσης κατά έξι μοίρες, αλλά το βρήκα να είναι τοποθετημένο πιο χαμηλά, απ’ότι θα ήθελα.

Η Toyota έχει επιλέξει υψηλότερης ποιότητας υλικά, με μαλακά σε υφή πλαστικά. Εκτός από την κεντρική οθόνη αφής του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, 9 ιντσών και της TFT οθόνης στον πίνακα οργάνων, 7 ιντσών, η Toyota εξοπλίζει το νέο Yaris Cross με 10″ έγχρωμο head-up display, με σύστημα ασύρματης φόρτισης smartphones, θερμαινόμενο τιμόνι, κρυφό ατμοσφαιρικό φωτισμό και μεγάλη πανοραμική γυάλινη οροφή. Ακόμα, το Yaris Cross προσφέρει δωρεάν connected υπηρεσίες 4 χρόνο δωρεάν, με το μοντέλο να είναι το πρώτο της Toyota.

Διατηρώντας το μεταξόνιο του Yaris Cross αμετάβλητο σε σχέση με το Yaris, οι χώροι της καμπίνας δεν διαφέρουν δραματικά σε σχέση με αυτό, τουλάχιστον για τα γόνατα των πίσω επιβατών, αλλά σίγουρα η πιο ψηλή οροφή χαρίζει μια αίσθηση ευρυχωρίας. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται σε 397 λίτρα για την δικίνητη υβριδική έκδοση (και την βενζινοκίνητη) και 320 λίτρα για την τετρακίνητη, ενώ αυξάνεται στα 1.097 λίτρα με την αναδίπλωση της πίσω σειράς καθισμάτων (κατά 40:20:40) και 1.038 λίτρα, αντίστοιχα.

Συστήματα ασφαλείας

Το νέο Yaris Cross εξοπλίζεται με την σουίτα ασφαλείας Toyota Safety Sense (TSS) που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει έξυπνο ενεργό cruise control ανεξαρτήτου ταχύτητας, σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας καθώς και κεντρικό αερόσακο (τοποθετείται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο της κατηγορίας του) για την προστασία των μπροστά επιβατών σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης.

Οι τιμές

Το νέο Yaris Cross θα είναι διαθέσιμο στη χώρα από το πρώτο 10μέρο του Οκτωβρίου, με τους ιθύνοντες της Toyota Ελλάς να μας αναφέρουν ότι από τις 5 Μαΐου, που άνοιξαν οι παραγγελίες του, έχουν δεχτεί πάνω από 1.620 κρατήσεις, εκ των οποίων το 85% αφορά το υβριδικό μοντέλο και το 15% το βενζινοκίνητο.

Επιπλέον, το 19% των παραγγελιών του υβριδικού μοντέλου είναι με τετρακίνηση, με την λίστα αναμονής να είναι πάνω από 4 μήνες.

Έκδοση Τιμή
Yaris Cross 1.5 125ps 6mt (Fleet έκδοση) 16.800 ευρώ
Yaris Cross 1.5 125ps 6mt 2wd Active 17.470 ευρώ
Yaris Cross 1.5 125ps 6mt 2wd Active Plus 18.670 ευρώ
Yaris Cross 1.5 125ps 6mt 2wd Style 20.470 ευρώ
Yaris Cross 1.5 125ps 6mt 2wd Style Bi-Tone 21.260 ευρώ
Yaris Cross 1.5 125ps 6mt 2wd Elegant 22.870 ευρώ
Yaris Cross 1.5 125ps 6mt 2wd Elegant Bi-Tone 23.660 ευρώ
Yaris Cross 1.5 125ps 6mt 2wd Active CVT 18.850 ευρώ
Yaris Cross 1.5 125ps 6mt 2wd Active Plus CVT 20.050 ευρώ
Yaris Cross Hybrid 116ps 2wd Active Steel (Fleet έκδοση) 19.620 ευρώ
Yaris Cross Hybrid 116ps 2wd Active 20.150 ευρώ
Yaris Cross Hybrid 116ps 2wd Active Plus 21.150 ευρώ
Yaris Cross Hybrid 116ps 2wd Style 23.200 ευρώ
Yaris Cross Hybrid 116ps 2wd Style Bi-Tone 23.700 ευρώ
Yaris Cross Hybrid 116ps 2wd Adventure 26.020 ευρώ
Yaris Cross Hybrid 116ps 2wd Adventure Bi-Tone 26.850 ευρώ
Yaris Cross Hybrid 116ps 2wd Premiere 28.460 ευρώ
Yaris Cross Hybrid 116ps Awd-i Style 25.900 ευρώ
Yaris Cross Hybrid 116ps Awd-i Style Bi-Tone 26.550 ευρώ
Yaris Cross Hybrid 116ps Awd-i Adventure 28.650 ευρώ
Yaris Cross Hybrid 116ps Awd-i Adventure Bi-Tone 29.150 ευρώ
Yaris Cross Hybrid 116ps Awd-i Premiere 30.750 ευρώ

Αναλυτικά τον εξοπλισμό κάθε έκδοσης μπορείς να δεις εδώ.

Οδηγώντας

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, οδηγήσαμε το αυτοκίνητο στην πόλη των Βρυξελλών, όπου το Yaris Cross έδειξε ότι είναι ευκολοδήγητο και ευκίνητο, κρύβοντας τις μεγαλύτερες διαστάσεις του συγκριτικά με το Yaris. Στον ανοιχτό δρόμο, το Yaris Cross διατηρεί με ευκολία την ταχύτητα, τόσο στο δικίνητο μοντέλο, όσο και στο τετρακίνητο, πάντα με το υβριδικό σύνολο.

Και αν όλα τα παραπάνω είναι πάνω-κάτω αναμενόμενα από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο μια εταιρίας, η δυναμική συμπεριφορά του νέου Yaris Cross, που είδαμε στη νέα γενιά του Yaris, εντυπωσιάζει, παρά το υψηλότερο κέντρο βάρους. Πατάει “όμορφα” στον δρόμο, χωρίς πολλές κλίσεις, και εύκολα μπορεί να σταθεί δίπλα στο Ford Puma, που είναι το σημείο αναφοράς της κατηγορίας σε ότι αφορά την ευχαρίστηση κατά την οδήγηση.

Σύμφωνα με την Toyota, η ρύθμιση της πίσω ανάρτησης είναι κατά 29% πιο σφιχτή, σε σχέση με το απλό Yaris, με την αλλαγή στο setup των αμορτισέρ αλλά και των ελατηρίων να είναι σχεδόν ίδια με το Yaris, για να παρέχουν την απαιτούμενη άνεση. Η αύξηση από τη έδαφος έρχεται από τους τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου, αλλά και τα μεγαλύτερα ελατήρια, με τα αμορτισέρ να είναι της ZF.

H συμπεριφορά της ανάρτησης του τετρακίνητου μοντέλου είναι αρκετά καλύτερη σε σχέση με το δικίνητο, απορροφώντας πιο ομαλά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, κυρίως όσον αφορά τα “σαμαράκια” που βρήκαμε -αρκετά- στους δρόμους. Ανεξαρτήτου έκδοσης, εντυπωσιάζει η ακαμψία του πλαισίου, που σε συνδυασμό με την σωστή πληροφόρηση του συστήματος διεύθυνσης, το Yaris Cross σου προσδίδει εμπιστοσύνη, όταν αυξήσεις την ταχύτητα και σε δρόμο με στροφές.

Αυτό, όμως, που θα εκτιμήσεις δεόντως είναι τα χαμηλά επίπεδα θορύβου τόσο από την κύλιση, όσο και από την ηχομόνωση, καθώς φιλτράρονται τα περισσότερα από το οδόστρωμα. Για το σύστημα πέδησης, το πεντάλ έχει καλή αίσθηση και την απαιτούμενη δύναμη, παρά το σύστημα της ανάκτησης ενέργειας της υβριδικής έκδοσης.

Φωτογραφίες

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr