Μέσα στο επόμενος έτος η Toyota θα παρουσιάσει την GR της Corolla, αλλά και τις εκδόσεις υδρογόνου των Corolla και Prius. Το GR Corolla κάτω από το καπό του θα κρύβει τον ίδιο κινητήρα που συναντάμε στο GR Yaris, αλλά αυτός θα δυναμώσει και θα αποδίδει 300 άλογα, σχεδόν 40 περισσότερα από τα 261 άλογα που παράγει στο γρήγορο Yaris.

Ο κινητήρας θα συνδυάζεται με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, με την κίνηση να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, αφού θα διαθέτει και το σύστημα τετρακίνησης του GR Yaris.

Το μοντέλο θα φέρει νέο bodykit και θα βασίζεται στην TNGA πλατφόρμα. Θα διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα και θα έχει ως αντιπάλους τα Volkswagen Golf GTI, Huyndai i30 N, Ford Focus ST, όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Στα τέλη του 2022 η Toyota θα βγάλει στην αγορά η νέα γενιά του Prius που εκτός από plug-in υβριδική, θα προσφέρεται και με τον κινητήρα που καταναλώνει υδρογόνο, με τον οποίο η εταιρία συμμετείχε σε έναν 24ωρο αγώνα. Ο ίδιος κινητήρας θα είναι διαθέσιμος και στο Corolla.

Η Toyota στο αγωνιστικό της τοποθετεί έναν ειδικά τροποποιημένο τρικύλινδρο 1.618 κ.εκ κινητήρα του GR Yaris που μπορεί να καταναλώσει συμπιεσμένο υδρογόνο. Ο κινητήρας φέρει τροποποιημένο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου και ψεκασμού, έτσι ώστε να μπορεί να καταναλώνει υδρογόνο αντί για βενζίνη.

Σύμφωνα με την Toyota, η καύση του υδρογόνου γίνεται με ταχύτερο ρυθμό σε σχέση με την καύση της βενζίνης και έτσι βελτιώνεται η απόκριση του κινητήρα, ο οποίος παράγει ήχο και έχει μηδενικές εκπομπές CO2.