Hyundai i20 N Vs Ford Fiesta ST Vs VW Polo GTI. Ποιο είναι γρηγορότερο στην ευθεία;

Σχετικά άρθρα

Η μάχη των μικρών hot hatchback η συγκεκριμένη που θα δεις στο ακόλουθo video, με τα Hyundai i20N, Ford Fiesta ST και Volkswagen Polo GTI να αναμετρώνται για το ποιο είναι γρηγορότερο στην επιτάχυνση.

Το Hyundai i20 N φορά τον 1.600άρη turbo T-GDi κινητήρα βενζίνης με CVVD (Continuously Variable Valve Duration) απόδοσης 204 ίππων μεταξύ 5.500 και 6.000 σ.α.λ. και 275 Nm ροπής μεταξύ 1.750 και 4.500 σ.α.λ.

Συνδυάζεται με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και μπλοκέ διαφορικό, με το βάρος του προσθιοκίνητου αυτοκινήτου να ανέρχεται στα 1.190 κιλά και τα 0-100 χλμ/ώρα είναι σε θέση να τα κάνει σε 6,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 230 χλμ/ώρα.

Το Ford Fiesta ST να παίρνει κίνηση από τον τρικύλινδρο EcoBoost κινητήρα, 1.500 κ.εκ., που αποδίδει 200 άλογα στις 6.000 σ.α.λ και 290 Nm ροπής από τις 1.600 σ.α.λ. Το βάρους 1.255 κιλών αμάξωμα επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 232 χλμ/ώρα. Διαθέτει 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και μπλοκέ διαφορικό, με τη κίνηση να στέλνεται στους μπροστινούς τροχούς.

Το Volkswagen Polo GTI φορά τον 2,0-λιτρο TSI κινητήρα απόδοσης 200 ίππων με 320 Nm ροπής και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 240 χλμ/ώρα. Ζυγίζει 1.355 κιλά, με τον κινητήρα να συνδυάζεται με αυτόματο DSG κιβώτιο ταχυτήτων.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr