Μετά από 14 χρόνια που η τρίτη γενιά του LX βρίσκεται στην αγορά, η Lexus παρουσίασε σήμερα τη νέα, τέταρτη γενιά του. Το αδερφό μοντέλο του νέου Toyota Land Cruiser διατηρεί την body-on-frame δομή του και βασίζεται στην TNGA-F πλατφόρμα της Toyota.

Έχουν γίνει αρκετές τροποποιήσεις που καθιστούν το νέο πλαίσιο πιο ελαφρύ, όντας επίσης πιο άκαμπτο, με το συνολικό βάρος να έχει μειωθεί κατά 200 κιλά. Επιπλέον, το κέντρο βάρους έχει μετακινηθεί πιο χαμηλά στο έδαφος και πιο κοντά στον χώρο των επιβατών για να επιτευχθεί ένα πιο χαμηλό κέντρο βάρους, ενώ για τον ίδιο λόγο η Toyota τοποθετεί οροφή από αλουμίνιο.

Το μήκος του αγγίζει τα 4.965 χλστ., το πλάτος τα 1.990 χλστ. και το ύψος τα 1.945 χλστ., ενώ το μεταξόνιο ανέρχεται σε 2.850 χλστ. και η απόσταση από το έδαφος στα 230 χλστ. Η γωνία προσέγγισης είναι στις 32 μοίρες και η γωνία διαφυγής 24 μοίρες. Μηχανικά, το νέο LX αφήνει στο παρελθόν τον 5,7-λίτρων ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα και στην θέση του συναντάμε έναν 3,5-λίτρων twin-turbo V6 κινητήρα βενζίνης.

Αποδίδει 415 άλογα με 650 Nm ροπής και συνδυάζεται με 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με τη κίνηση να στέλνεται σε όλους τους τροχούς μέσω τριών διαφορικών. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,7 δευτερόλεπτα. Η Lexus δεν αναφέρει στοιχεία κατανάλωσης, αλλά τονίζει ότι χάρη στη νέα πλατφόρμα, το μικρότερο βάρος και τον πιο αποδοτικό κινητήρα, το νέο LX έχει μειωμένες εκπομπές CO2 κατά 10%, σε σύγκριση με το παλιό.

Στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων, οθόνη 12,3 ιντσών για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που υποστηρίζει Android Auto και Apple CarPlay, 7″ οθόνη για το σύστημα κλιματισμού, ενώ υπάρχει head-up display, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο τιμόνι, ιονιστής αέρα, ασύρματος φορτιστής smartphones, κάμερες 360 μοιρών και σύστημα ελέγχου ταυτότητας μέσω δακτυλικών αποτυπωμάτων.

Επιπλέον, το νέο NX εξοπλίζεται με το σύστημα Multi-Terrain Monitor, το οποίο δίνει στον οδηγό μια πραγματική εικόνα της επιφάνειας του δρόμου από κάτω, γύρω από το όχημα και τη θέση των τροχών. Το σύστημα Multi-Terrain Select κρίνει αυτόματα την ποιότητα της επιφάνειας οδήγησης και υιοθετεί τον πιο κατάλληλο πρόγραμμα οδήγησης.

Το μοντέλο μπορεί να είναι είτε πενταθέσιο, είτε επταθέσιο, είτε τετραθέσιο με δύο ανεξάρτητα πίσω καθίσματα που μπορούν να ανακληθούν έως και σε 48 μοίρες για μεγαλύτερη άνεση.

Από πλευράς συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού φέρει τη σουίτα Lexus Safety System+ 2.5 που μεταξύ άλλων έχει τα συστήματα Pre-Collision System με Frontal Collision Warning, Automatic Emergency Braking με ανίχνευση πεζών και ποδηλατών, All-Speed Dynamic Radar Cruise Control, Lane Tracing Assist, Lane Departure Alert με Steering Assist, Intelligent High Beams, Emergency Steering Assist και Road Sign Assist.