Τον Φεβρουάριο του 2020 η Honda παρουσίασε τα Civic Type R Limited Edition και Civic Type R Sport Line, με το πρώτο να βγαίνει σε περιορισμένη παραγωγή μόλις 1.000 μονάδων παγκοσμίως. Εξ’αυτών, οι 100 κυκλοφόρησαν στην Ευρώπη, οι 600 στην αγορά της Αμερικής και οι εναπομείνασες στον υπόλοιπο κόσμο.

Το Civic Type R Limited Edition με αύξοντα αριθμό #001, ήτοι το πρώτο που κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ, βγήκε σε κλήρωση που διοργάνωσε το Omaze και η Honda Αμερικής, πριν κάποιους μήνες. Ο διαγωνισμός προσέλκυσε συμμετοχές από περισσότερα από 41.000 άτομα, συγκεντρώνοντας πάνω από 500.000 δολάρια, τα οποία πήγαν για την υποστήριξη του Thurgood Marshall College Fund (TMCF).

Ο νικητής παρέλαβε πριν μερικές εβδομάδες το δώρο του, αλλά αμέσως το έβγαλε προς πώληση μέσω διαδικτυακής δημοπρασίας από το Bring A Trailer. Το αυτοκίνητο έχει μόλις 26 χλμ στο οδόμετρο και το υψηλότερο bid ανήλθε σε 102.000 δολάρια, όταν καινούριο το αυτοκίνητο έκανε 43.995 δολάρια στις Η.Π.Α..

Η Limited Edition αποτελεί την πιο σκληροπυρηνική έκδοση του Civic Type R, με την Honda να αφαιρεί κάθε τι περιττό από το αυτοκίνητο, ενώ χρησιμοποιεί ελαφρά υλικά για να μειώσει το βάρος του. Ζυγίζει 1.358 κιλά, 47 κιλά λιγότερο από το Civic Type R, παρά το γεγονός πως διατηρεί τα πίσω του καθίσματα.

Φορά ελαφριές σφυρήλατες ζάντες 20″ της BBS με ελαστικά Michelin Cup 2, έχει λιγότερο ηχομονωτικό υλικό, δεν έχει πίσω υαλοκαθαριστήρα και θερμαινόμενο πίσω παρμπρίζ. Επίσης δεν φέρει κλιματισμό και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Περιγράφεται ως το “απόλυτο Type R για χρήση εντός πίστας” και είναι διαθέσιμο μόνο στο νέο κίτρινο Phoenix Yellow εξωτερικό χρώμα. Έχει ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, αλλαγές στο πλαίσιο και αναβαθμισμένο σύστημα διεύθυνσης για βελτιωμένο έλεγχο και ανατροφοδότηση. Αυτές οι αλλαγές, καθιστούν το Civic Type R Limited Edition, σύμφωνα πάντα με την Honda, ως το “πιο δυναμικό προσθιοκίνητο hatchback που προσφέρεται σήμερα στην αγορά”.

Το συλλεκτικό αυτό Civic Type R ξεχωρίζει από τα σκουρόχρωμα χρωμιομένα σήματα, την μαύρη γυαλιστερή οροφή, τους μαύρους πλαϊνούς καθρέπτες και από την μαύρη εισαγωγή αέρα στο καπό. Στο εσωτερικό υπάρχει ειδικό ταμπελάκι με τον αύξων αριθμό, νέος επιλογέας ταχυτήτων, bucket καθίσματα, μαύρες και κόκκινες Alcantara επενδύσεις, όπως και κόκκινα διακοσμητικά.

Μηχανικά δεν υπάρχει καμία αλλαγή, με τον 2,0-λιτρο turbo VTEC κινητήρα να αποδίδει 320 άλογα με 400 Nm ροπής και να συνδυάζεται με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο μέσω ενός μπλοκέ διαφορικού στέλνει τη κίνηση στους μπροστά τροχούς. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5,7 δευτερόλεπτα.