Σύμφωνα με την Υπηρεσία Περιβαλλοντικής Προστασίας (EPA) των Η.Π.Α τα επίπεδα εκπομπών ρύπων και της οικονομίας καυσίμων των αυτοκινητοβιομηχανιών για το 2020 μειώθηκαν σε σχέση με πέρυσι.

Συγκεκριμένα, η μέση κατανάλωση καυσίμου για ένα αυτοκίνητο το 2020 ανήλθε στα 25,4 μίλια ανά γαλόνι (9,26 λίτρα/100 χλμ) -24,9 μίλια ανά γαλόνι/9,45 λίτρα/100 χλμ το 2019- ενώ οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανά μίλι μειώθηκαν στα 349 γραμμάρια (356 γραμμάρια το 2019).

Σε σχέση με το 200, η μέση κατανάλωση καυσίμου έχει βελτιωθεί κατά 32%, ενώ οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μειώθηκαν κατά 24%, με την EPA να εκτιμά πως η οικονομία καυσίμου θα κυμανθεί το 2021 στα 25,3 μίλια ανά γαλόνι (9,3 λίτρα/100 χλμ), με τις εκπομπές CO2 να πέφτουν στα 348 γραμμάρια ανά μίλι.

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η Honda είναι η εταιρία με τον χαμηλότερο μέσο όρο κατανάλωσης στις ΗΠΑ. Τα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρίας έχουν μέση κατανάλωση καυσίμου 29,1 μίλια ανά γαλόνι (8,08 λίτρα/100 χλμ) και 305 γραμμάρια εκπομπές CO2 ανά μίλι.

Μεταξύ των 13 μεγαλύτερων αυτοκινητοβιομηχανιών, οι 8 παρουσίασαν βελτίωση στην μέση κατανάλωση καυσίμου και στις μέσες εκπομπές CO2.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, η μέση ιπποδύναμη των νέων οχημάτων συνεχίζει να αυξάνεται ραγδαία, ενώ το βάρος αυξάνεται με εξαιρετικά αργούς ρυθμούς.

Συγκεκριμένα, η μέση ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 79% σε σύγκριση με το 1975, ενώ το μέσο βάρος όλων των οχημάτων έχει αυξηθεί μόλις κατά 3% σε σχέση με το 1975.

Ο μέσος όρος επιτάχυνσης των οχημάτων στα 0-96 χλμ/ώρα (0-60 μίλια/ώρα) έχει μειωθεί κατά 43% σε σύγκριση με το 1978.