Από την ερχόμενη άνοιξη, το νέο Mazda2 Hybrid θα βρίσκεται στην γκάμα της ιαπωνικής εταιρίας για την αγορά της Ευρώπης, με το μοντέλο να είναι ένα rebadged Toyota Yaris Hybrid. Οι διαφορές είναι μηδενικές και εντοπίζονται αποκλειστικά και μόνο στα σήματα της Mazda αντί αυτά της Toyota.

Μηχανικά, το Mazda2 Hybrid διαθέτει το γνωστό υβριδικό σύνολο της Toyota. Έτσι, κάτω από το καπό υπάρχει ένας τρικύλινδρος 1.500άρης κινητήρας βενζίνης, που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson και συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες/γεννήτριες -τις MG1 και MG2. Η MG2 συνδέεται με τους εμπρός τροχούς και μπορεί να χρησιμοποιείται ως πηγή ενέργειας για την κίνηση του οχήματος.

Οι στροφές του μοτέρ στις οποίες η ισχύς μπορεί να κατανέμεται στους τροχούς καθορίζει τη μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει το όχημα στο ηλεκτρικό πρόγραμμα (EV), κάτι που καθιστά την MG2 ιδιαίτερα σημαντική για την αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση. Η MG1 χρησιμοποιείται για την εκκίνηση και για την παραγωγή ενέργειας για τη φόρτιση της μπαταρίας.

Η συνδυαστική απόδοση ανέρχεται σε 116 άλογα με 141 Nm ροπής, με το σύνολο να συνδυάζεται μόνο με το e-CVT κιβώτιο ταχυτήτων. Ο 3κύλινδρος 12βάλβιδος VVT-i κινητήρας αποδίδει 93 άλογα και 120 Nm ροπής στις 3.600-4.800 σ.α.λ., ενώ το ηλεκτρικό σύστημα είναι απόδοσης 80 ίππων και 141 Nm ροπής, και μπορεί να κατανέμει τη ροπής στους εμπρός τροχούς, στις 17.000 σ.α.λ. μάξιμουμ.

Για το 0-100 χλμ/ώρα το νέο Mazda2 Hybrid χρειάζεται 9,7 δευτ., με την τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 175 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση ανακοινώνεται στα 3,8 – 4 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 87 – 93 γρ/χλμ., ανάλογα τις ζάντες που εφοδιάζεται το αυτοκίνητο (15 ή 16 ιντσών).

Η Mazda αναφέρει ότι το νέο της μοντέλο είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό για αυτήν, στο πλαίσιο της δέσμευσης της να εκπληρώσει τους στόχους που ορίζονται στο “Sustainable Zoom-Zoom 2030”, το μακροπρόθεσμο όραμά της για τεχνολογική ανάπτυξη.

Συγκεκριμένα -σύμφωνα με τη Συμφωνία του Παρισιού- ο στόχος της ιαπωνικής εταιρίας είναι να μειώσει τις εταιρικές εκπομπές CO2 κατά 50% έως το 2030 και, επιταχύνοντας την ηλεκτροδότηση του στόλου της, να επιτύχει ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα έως το 2050.