Πριν δύο χρόνια, η Sony έκανε την έκπληξη και παρουσίασε στην CES του 2020 το Vision-S, ένα αυτοκίνητο το οποίο αποτέλεσε την πλατφόρμα για την ιαπωνική εταιρία να επιδείξει τις τεχνολογίες αυτοκινήτου που προσφέρει.

Σήμερα, η Sony αποκάλυψε στην φετινή CES -που ανοίγει σε λίγες ώρες τις πύλες της- το Vision-S 02, το οποίο αποτελεί την εξέλιξη του πρώτου concept και έχει τη μορφή ενός SUV.

Ως τέτοιο, το Vision-S 02 είναι πολύ πιο πρακτικό από το αρχικό concept, καθώς μπορεί να φιλοξενήσει έως και επτά άτομα, όταν το Vision-S ήταν τετραθέσιο. Το μήκος του ηλεκτρικού SUV ανέρχεται σε 4.895 χλστ., το πλάτος του τα 1.930 χλστ., ενώ το ύψος του τα 1.651 χλστ., με το μεταξόνιο να είναι γενναιόδωρο, καθώς αγγίζει τα 3.030 χλστ. Το αυτοκίνητο πατάει σε τροχούς 20 ιντσών, με το βάρος του να ανακοινώνεται στα 2.480 κιλά.

Οι ομοιότητες των δύο concept δεν σταματούν στους ηλεκτρικούς κινητήρες, καθώς και τα δύο οχήματα έχουν ακριβώς το ίδιο μήκος και μεταξόνιο, με το SUV να είναι λίγο φαρδύτερο και εμφανώς ψηλότερο.

Επιπλέον, το Vision-S 02 διαθέτει και αυτό αερανάρτηση, με την απόσταση από το έδαφος να ανέρχεται στα 157 χλστ., ήτοι περίπου 25 χλστ. επιπλέον από το sedan.

Το Vision-S 02 διαθέτει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν ανά άξονα, κάτι που το μετατρέπει σε τετρακίνητο. Ο κάθε ηλεκτροκινητήρες παράγει 200 kW (272 ίππους), με τη Sony να μην ανακοινώνει τα στοιχεία επιδόσεων.

Πιθανότατα, όμως, τα 0-100 χλμ/ώρα να είναι πιο αργά από τα 4,8 δευτερόλεπτα που χρειάζεται το Vision-S 01, καθώς το SUV είναι 130 κιλά βαρύτερο. Το επιπλέον βάρος και το SUV αμάξωμα έχουν επίσης επηρεάσει αρνητικά την τελική ταχύτητα, η οποία ανακοινώνεται στα 180 χλμ/ώρα, ή 60 χλμ/ώρα λιγότερα από το sedan.

Το Vision-S 02 είναι εξοπλισμένο με 33 αισθητήρες που αναλύουν το περιβάλλον και μπορούν να ανιχνεύσουν και να αναγνωρίσουν ανθρώπους και αντικείμενα μέσα και έξω από το αυτοκίνητο και να παρέχουν “εξαιρετικά προηγμένη υποστήριξη οδήγησης”. Αντί για πλαϊνούς καθρέπτες διαθέτει κάμερες, ενώ στο εσωτερικό του συναντάμε μια μεγάλη γυάλινη οροφή.

Ανάμεσα στους αισθητήρες υπάρχουν αισθητήρες CMOS και ToF, όπως και ένα σύστημα Solid State LiDAR. Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας έχει μια μεγάλη οθόνη που καταλαμβάνει σχεδόν όλο το ταμπλό, με τα ηχεία να φέρουν την τεχνολογία 360 Reality Audio, προσφέροντας μια “μοναδική εμπειρία ήχου”.

Από την πρώτη στιγμή, η Sony διαλαλεί ότι δεν σκοπεύει να εισέλθει στον κόσμο του αυτοκινήτου ως κατασκευαστής, αλλά σήμερα ο ιαπωνικός τεχνολογικός γίγαντας ανακοίνωσε ότι την άνοιξη θα δημιουργήσει μια νέα εταιρεία με την ονομασία Sony Mobility, μέσω της οποίας σκοπεύει να διερευνήσει την είσοδο της στην αγορά των EVs.