Στη πρώτη γενιά του R8 η Audi προσέφερε στον αγοραστή τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και σε ένα αυτόματο με paddles πίσω από το τιμόνι.

Με τον ερχομό της δεύτερης γενιάς καταργήθηκε η επιλογή του χειροκίνητου κιβωτίου, με τον βελτιωτικό οίκο Underground Racing να προσφέρει πλέον την επιλογή να τοποθετήσει 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο με “χτένι” στο Audi R8 2ης γενιάς.

Η εταιρία έχει δημιουργήσει ήδη ένα τέτοιο Audi για κάποιον πελάτη της στο Ντάλας του Τέξας. Πρόκειται για ένα R8 Decennium που εκτός από το χειροκίνητο κιβώτιο, απέκτησε και διπλά turbo, με τον V10 5,2-λίτρων κινητήρα να αποδίδει πλέον 1.500 άλογα.

Το κιβώτιο προέρχεται από ένα R8 1ης γενιάς και προσφέρεται μόνο με το twn-turbo πακέτο, οι τιμές του οποίου ξεκινούν από τις 49.000 δολάρια και φτάνουν έως τις 175.000 δολάρια.