Πριν δέκα μήνες, η Peugeot παρουσίασε τη νέα γενιά του 308, με το μοντέλο να γίνεται διαθέσιμο -μεταξύ άλλων- με δύο plug-in υβριδικά σύνολα, απόδοσης 180 και 225 ίππων. Ωστόσο, η “ηλεκτροποίηση” της γκάμας του μοντέλου δεν θα σταματήσει εκεί, καθώς η γαλλική εταιρία ευελπιστεί ότι η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του 308 να κυκλοφορήσει το 2023, έτσι ώστε να τεθεί απέναντι στο Volkswagen ID3

Παρότι ακόμα είναι πολύ νωρίς για να έχουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την απόδοση των ηλεκτροκινητήρων, τις χωρητικότητες της μπαταρίας, καθώς και πάνω σε ποια πλατφόρμα θα βασιστεί, είναι πολύ πιθανό η αμιγώς ηλεκτρική hatchback και estate έκδοση του μοντέλου της Peugeot να εξοπλίζεται με μεγαλύτερη μπαταρία και ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα από το e-208 και τα υπόλοιπα μοντέλα που χρησιμοποιούν το ίδιο κινητήριο σύνολο με αυτό.

Πιο συγκεκριμένα, το e-308 αναμένεται να είναι αποκλειστικά διαθέσιμο με έναν ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένο στον εμπρός άξονα, απόδοσης 156 ίππων και 270 Nm ροπής, ενώ η μπαταρία του θα είναι τεχνολογίας 400V και θα έχει ωφέλιμη χωρητικότητα περίπου 50 kWh. Μπορεί τα νούμερα να μην εντυπωσιάζουν, αλλά η γαλλική μάρκα αναφέρει πως η νέα χημεία που θα φέρει η μπαταρία της θα αυξάνει την αποδοτικότητα της, με αποτέλεσμα η αυτονομία του αυτοκινήτου να αγγίζει τα 400 χλμ ανά φόρτιση.

Το βάρος του e-308 θα είναι περίπου 1.600 κιλά, με τον ηλεκτροκινητήρα, τον ενσωματωμένο φορτιστή και την αντλία θερμότητας να βρίσκονται κάτω από το εμπρός καπό, ενώ η μπαταρία θα είναι τοποθετημένη στο πάτωμα του αυτοκινήτου χωρίς να επηρεάζει σχεδόν καθόλου την χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ, που θα είναι στα ίδια επίπεδα με την PHEV έκδοση.