Το 2017 η Aston Martin παρουσίασε τη νέα Vantage και από τότε η σχεδίαση του μπροστινού μέρους της δέχτηκε αρκετά επικριτικά σχόλια, προκαλώντας διχαστικές γνώμες. Κάποιοι το βρίσκουν όμορφο, ενώ ορισμένοι το χαρακτηρίζουν άσχημο. Η βρετανική εταιρία προφανώς δεν συμμερίζεται τα σχόλια και δηλώνει πως η σχεδίαση αυτή επιλέχθηκε για πρακτικούς λόγους, κυρίως για τη μείωση του βάρους, τονίζοντας:

Γιατί βάζουμε 15 ή 20 κιλά βάρος στη μύτη του αυτοκινήτου, στο χειρότερο δυνατό σημείο; Η νέα σχεδίαση του μπροστινού μέρους της Vantage μας επέτρεψε να μετατοπίσουμε την ισορροπία και το μεγαλύτερο βάρος προς το κέντρο του αυτοκινήτου. Παράλληλα βοήθησε στη μείωση του κέντρου βάρους.

Ωστόσο, η διχαστική αυτή σχεδιαστική προσέγγιση ήταν η αφορμή βελτιωτικές εταιρίες, όπως η Revenant Automotive, να προσφέρoyn στην αγορά την κλασσική γρίλια της Aston Martin, κάνοντας το μοντέλο να θυμίζει περισσότερο DB10 και DB11.

Φαίνεται, όμως, αυτά τα παράπονα δεν τα άφησε ανεκμετάλλευτα ούτε η ίδια η Aston Martin, καθώς πλέον προσφέρει μια νέου σχεδιασμού μπροστινή μάσκα, με όνομα “Vane”. Αυτή προέκυψε ως αποτέλεσμα της ανατροφοδότησης από πελάτες της σε ορισμένες αγορές, οι οποίοι προτιμούν ένα πιο “μαλακό”, πιο εκλεπτυσμένο ή πιο παραδοσιακό εμπρός μέρος, που να μοιάζει περισσότερο με αυτό που μπορεί να βρει κανείς στη DB11, σε σύγκριση με το τυπικό, πιο επιθετικό, μυώδες σχέδιο της Vantage.

Πλέον, η Vane γρίλια, η οποία τοποθετείται σε όλες τις νέες Vantage από τον Οκτώβριο του 2021, προσφέρεται από την Aston Martin ως προαιρετική αντικατάσταση της αρχικής γρίλιας, η οποία ονομάζεται Hunter, με την τοποθέτηση της να γίνεται σε κάθε αντιπροσωπεία της εταιρίας.

Παράλληλα η Aston Martin έδωσε ένα teaser video μιας νέας, γρήγορης έκδοσης της DBX. Η παρουσίασή της θα γίνει την 1η Φεβρουαρίου και φήμες θέλουν το αυτοκίνητο να φορά τον V12 5,2-λίτρων twin-turbo κινητήρα που στην DBS Superleggera παράγει 725 άλογα.