Ένας άνδρας από το Οντάριο του Καναδά αγόρασε το 2018 ένα ολοκαίνουργιο Ram 1500 EcoDiesel που συνοδευόταν από εγγύηση 100.000 χιλιομέτρων. Μέχρι τα 91.000 χλμ, το αυτοκίνητό του ήταν αξιόπιστο χωρίς μηχανικά προβλήματα, αλλά τότε ο κινητήρας του pickup “κόλλησε”.

Ο ίδιος μετάφερε το αυτοκίνητό του σε ένα συνεργείο της Ram και εκεί τον ενημέρωσαν πως πρέπει να αντικατασταθεί ο κινητήρας, εκτός εγγύησης, επειδή δεν άλλαξε τα λάδια στην ώρα τους. Ο ίδιος όταν στα 50.000 χλμ άναψε η ένδειξη για αλλαγή λαδιών στο ταμπλό επέλεξε να γίνει η αλλαγή λαδιών μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα αργότερα, σε συνεργείο εκτός αντιπροσωπείας, με τον μηχανικό να τον ενημερώνει πως μπορεί να διανύσει 24.000 χλμ προτού χρειαστεί να γίνει ξανά αλλαγή λαδιών.

Ο οδηγός του pickup είπε πως δεν έλεγξε το βιβλίο οδηγιών για να δει τα προτεινόμενα διαστήματα σέρβις του αυτοκινήτου του, και όταν το έκανε, όταν ήδη είχε κολλήσει ο κινητήρας του, διάβασε πως η Ram προτείνει να γίνεται αλλαγή λαδιών κάθε 16.000 χλμ ή 12 μήνες, όποιο από τα δύο έρθει πρώτο.

Έτσι η αντιπροσωπεία της Ram υποστηρίζει πως επειδή ο κινητήρας δεν συντηρήθηκε σύμφωνα με τις προδιαγραφές, το αυτοκίνητο βγήκε εκτός εγγύησης. Ο κάτοχος καλείται τώρα να πληρώσει 19.000 δολάρια Καναδά (13.500 ευρώ) (συν τους φόρους) για την αντικατάσταση του κινητήρα. Ο ίδιος δηλώνει πως δεν έχει τα χρήματα να το κάνει και το αυτοκίνητο θα οδηγηθεί στη πρέσα.