Βελτιωμένο Toyota GR Yaris γυρνά ταχύτερα από το Nissan GT-R Nismo στην Tsukuba

Σχετικά άρθρα

Ένα βελτιωμένο Toyota GR Yaris με οδηγό τον Nobuteru Taniguchi σταμάτησε τα χρονόμετρα στη διάσημη πίστα της Tsukuba στην Ιαπωνία σε 58,573 δευτερόλεπτα, ή 0,788 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από τον επίσημο χρόνο του GT-R Nismo, το 2019.

Ο κινητήρας του GR Yaris αποδίδει 360 άλογα, ήτοι 72 άλογα περισσότερα από την JDM έκδοση του, ενώ αλλαγές υπάρχουν και στο στήσιμο του αυτοκινήτου. Αρχικά, το “πυραυλάκι” της Toyota πατά στα Advan 050 ημισλίκ ελαστικά της Yokohama, με 18άρες ζάντες, και πέλμα στα 265 χλστ., όταν το εργοστασιακό είναι στα 225 χλστ.

Επιπλέον, το βάρος του βελτιωμένου GR Yaris είναι στα 1.250 κιλά, όταν αυτό του Nissan GT-R Nismo είναι 1.755 κιλά. Ωστόσο, το δεύτερο είναι αρκετά πιο δυνατό, καθώς κάτω από το καπό κρύβει τον 3,8-λίτρων V6 biturbo κινητήρα (VR38DETT), που αποδίδει 600 άλογα με 652 Nm ροπής και συνδυάζεται με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και σύστημα τετρακίνησης.

Η σφιχτή, όμως, χάραξη της πίστας της Tsukuba ευνόησε τα χαρακτηριστικά του GR Yaris.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Κέρδη ρεκόρ για την Toyota ύψους 31,9 δισ. ευρώ

Η Toyota σημείωσε ρεκόρ κερδών ξεπερνώντας κατά πολύ τις προσδοκίες της αγοράς, με τα λειτουργικά κέρδη της να εκτινάχθηκαν κατά 78% την περίοδο Ιανουαρίου...

Τα αξεσουάρ της Mugen για το Honda Civic Type R

Η Mugen, το βελτιωτικό παρακλάδι της Honda, κάνει διαθέσιμα τα αξεσουάρ που έχει ετοιμάσει για το Civic Type R, το οποίο γίνεται πιο αεροδυναμικό...

Νέο bodykit από την 1016 Industries για την Ferrari SF90

Ο βελτιωτικός οίκος 1016 Industries έχει δημιουργήσει ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο για την Ferrari SF90 Stradale. Το bodykit εξελίχθηκε με χρήση λογισμικού Computational Fluid...