Πριν δέκα μήνες, ο πρόεδρος της Ferrari, John Elkann, είχε κάνει γνωστό πως το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Ferrari θα παρουσιαστεί το 2025, χωρίς ωστόσο να αποκαλύπτει λεπτομέρειες σχετικά με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ωστόσο, ο Elkann είχε δηλώσει:

Θα φέρει τη μοναδικότητα και το πάθος της Ferrari στις νέες γενιές. Μπορείτε να είστε σίγουροι ότι αυτό θα είναι ό,τι ονειρεύεστε, με τους μηχανικούς και τους σχεδιαστές στο Maranello να το φαντάζονται ήδη μιας και θα είναι ένα τόσο σημαντικό ορόσημο στην ιστορία μας.

Σήμερα διέρρευσαν μερικά σκίτσα από το γραφείο ευρεσιτεχνιών και εμπορικών σημάτων των Ηνωμένων Πολιτειών (USPTO) που μας προσφέρουν μια ιδέα του ηλεκτρικού μέλλοντος της ιταλικής εταιρίας. Από τα σκίτσα διακρίνουμε ότι η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία έχει πατεντάρει μια επιλογή για χρήση πολλαπλών μπαταριών, οι οποίες είναι τοποθετημένες σε ένα πλαίσιο και ένα κάλυμμα.

Το επίκεντρο του διπλώματος ευρεσιτεχνίας είναι η διατήρηση της ακαμψίας του πλαισίου, ενώ υπάρχει επίσης χώρος για την τοποθέτηση των μπαταριών. Η ιδέα είναι να δημιουργηθεί ένα πλαίσιο για τη στήριξη του οχήματος και τη στερέωσή του σε μια βάση που συγκρατεί τις μπαταρίες. Τα μέρη θα “κλειδώνουν” μεταξύ τους για να σχηματίσουν μια ενσωματωμένη δομή που αποτελεί το πάτωμα του οχήματος.

Η διάταξη της μπαταρίας είναι πιο εύκολα κατανοητή όταν παρατηρήσεις τα σκίτσα των διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας, εκεί που αναφέρει BT1 και BT2. Η πρώτη μπαταρία βρίσκεται κάτω από τα καθίσματα των επιβατών, όντας φαρδιά με πολύ μικρό ύψος για να κάνει χώρο για τους επιβάτες.

Πίσω από τους επιβάτες, και εκεί που κανονικά θα βρισκόταν ένας V6μ V8 ή V12 κινητήρας, υπάρχει το δεύτερο πακέτο μπαταριών, το οποίο είναι ψηλότερο και μεγαλύτερο. Μερικές από τις εικόνες των διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας δείχνουν το πλαίσιο που προστατεύει αυτή την περιοχή. Λόγω του σχήματος αυτής της περιοχής, η εταιρεία αναφέρει ότι μπορεί να υποστηρίξει κυλινδρικά, πρισματικά ή τύπου pouch στοιχεία μπαταριών.

Η κατάθεση του διπλώματος ευρεσιτεχνίας προσδιορίζει ότι αυτή η διαρρύθμιση μπορεί να λειτουργήσει είτε για ένα υβριδικό όχημα είτε για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, καθώς ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα μπορούσε να τοποθετηθεί στο εμπρός μέρος του οχήματος ή πίσω από την πίσω μπαταρία.