Leclerc: Ο Verstappen κατάλαβε τα “παιχνίδια” μου με το DRS

Σχετικά άρθρα

Ο Charles Leclerc και ο Max Verstappen μας πρόσφεραν μια φανταστική μάχη στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας, όπου αυτή τη φορά νικητής βγήκε ο Ολλανδός. Η νέα εποχή της Formula 1 μετρά μόλις δύο αγώνες, αλλά φαίνεται ότι οι αλλαγές των κανονισμών έχουν επιτύχει τον σκοπό τους, καθώς οι οδηγοί μπορούν να μάχονται για τη θέση τους, ακόμα και μετά από ένα προσπέρασμα.

Στην πίστα της Jeddah Corniche, ο Charles Leclerc είχε κρατήσει πίσω του τον οδηγό της Red Bull για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, αλλά στον 47ο (από τους 50) ο Verstappen έκανε την πρώτη του κίνηση. Πριν πιάσει τα παιχνίδια του μυαλού, ο Ολλανδός προσπέρασε τον Leclerc στη στροφή 27, την τελευταία της πίστας, αλλά στη συνέχεια ο Μονεγάσκος ανέκτησε την πρωτοπορία, λόγω του πλεονεκτήματος του DRS στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού.

Ωστόσο, ο πρωταθλητής κατάλαβε και μιμήθηκε τη στρατηγική του οδηγού της Ferrari, και στον επόμενο γύρο στην γραμμή ανίχνευσης του DRS πάτησε δυνατά το πεντάλ του φρένου, μπλοκάροντας του τροχούς της ΡΒ18, ώστε να μείνει πίσω από τη Ferrari, για να την προσπεράσει στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού. Κάτι που έγινε. Έπειτα, βγήκαν οι κίτρινες σημαίες λόγω του συμβάντος μεταξύ Albon και Stroll και δεν είδαμε άλλη μάχη.

Για την κίνηση του αυτή, ο Leclerc, μιλώντας στο Sky Sports F1, είπε:

Ήξερα ότι η αδυναμία μου ήταν η ταχύτητα στην ευθεία σε σύγκριση με αυτή της Red Bull. Δούλεψε μια φορά και μετά τη δεύτερη κατάλαβε, οπότε φρέναρε πολύ νωρίς. Ήταν διασκεδαστικό, μου αρέσει να αγωνίζομαι έτσι, οι νέοι κανονισμοί σίγουρα λειτουργούν.

Στο Jeddah Corniche Circuit υπήρχαν τρεις ζώνες DRS στον μεσαίο και τον τελευταίο τομέα, οι οποίες έδιναν την ευκαιρία στον Verstappen να διατηρηθεί πολύ κοντά στον Leclerc, με τον Μονεγάσκο να τονίζει:

Θεωρώ πως οι στιγμές κατά τις οποίες αντιμετωπίζαμε το μεγαλύτερο πρόβλημα, ήταν όταν ο Verstappen χρησιμοποιούσε το DRS. Διότι το βασικό μας πρόβλημα είναι στις ευθείες όπου είχαμε μεγάλη διαφορά στις τελικές ταχύτητες. Ωστόσο ήμασταν πολύ γρήγοροι στις στροφές, όμως όχι όσο χρειαζόταν ώστε να εξισορροπηθεί η μεταξύ μας διαφορά. Οπότε από τη στιγμή που μπορούσε να χρησιμοποιήσει το DRS, τα πράγματα έγιναν λίγο πιο δύσκολα για εμάς.

Όταν ο Leclerc ρωτήθηκε για τη φθορά των ελαστικών και αν αυτή επηρέασε τον αγώνα του, ο οδηγός της ιταλικής ομάδας απάντησε:

Σχετικά με την διαχείριση των ελαστικών δε θεωρώ πως κάναμε κάτι λάθος. Ναι, δε θεωρώ πως αυτός ήταν ο λόγος που χάσαμε τη νίκη. Εκείνοι ήταν απλά πιο σταθεροί, όμως το πρώτο μέρος του αγώνα ήταν λίγο πιο δύσκολο. Θεωρώ πως κάναμε πολύ καλή δουλειά με τη διαχείριση της μέσης γόμας, διότι δεν ήταν εύκολο το να ακολουθείς τον Checo [Perez].

Ωστόσο, προς το τέλος είχαμε αρκετά καλό ρυθμό με τα μεσαία ελαστικά. Έπειτα με τη σκληρή γόμα ένιωθα καλά και ένιωθα πως οποιαδήποτε στιγμή είχα τη δυνατότητα να διατηρήσω τη διαφορά μου από τον Max. Ήταν δύσκολα σήμερα. Θα δω ξανά τον αγώνα, αλλά δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να κάνω πολλά περισσότερα.

Χάσαμε μια ευκαιρία με τις κίτρινες σημαίες στη στροφή 1, οπότε δεν είχαμε το DRS εκεί που θα μπορούσε να ήταν μια ευκαιρία να ήμουν δίπλα στον Max στο τέλος της ευθεία. Δουλεύουμε πολύ καλά ως ομάδα. Νομίζω ότι το μόνο πράγμα που θα μπορούσαμε να κάνουμε είναι να είχαμε ένα χαμηλότερο επίπεδο κάθετης δύναμης.

Κλείνοντας, ο Leclerc μίλησε και για τον Verstappen, με τον οποίο μάχεται από τότε που οι δυο τους ανταγωνίζονταν στα καρτ, και έτσι ο σεβασμός που τρέφουν ο ένας για τον άλλον είναι ουσιαστικός, λέγοντας:

Είναι πολύ μικρή η διαφορά μεταξύ μας. Πρέπει να κάνω υπομονή, καθώς θέλω να κερδίζω και να κερδίζω βαθμούς. Έχουμε πολύ σεβασμό ο ένας για τον άλλον, γι’ αυτό έχουμε αυτές τις καλές μάχες.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Lewis Hamilton: Δεν έχω ξεκινήσει χειρότερα στη καριέρα μου στην F1

Έχουν διεξαχθεί ήδη τρία Grand Prix στη φετινή σεζόν και ο Lewis Hamilton είναι μόλις 10ος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος των οδηγών, έχοντας συγκεντρώσει...
Autoblog.gr