Στο τελευταίο video του καναλιού του στο YouTube, ο Jay Leno είχε την ευκαιρία να οδηγήσει τη Maserati MC20, με τον Αμερικάνο να δηλώνει ενθουσιασμένος από την πρώτη στιγμή. Γι’αυτό και έφερε την δικιά του Maserati 3500 GTi του 1962 στο προσκήνιο, ώστε να την τοποθετήσει δίπλα στο νέο supercar της ιταλικής εταιρίας.
Επιπλέον, ο Leno είχε καλέσει τον Bill Peffer, διευθύνοντα σύμβουλο της Maserati Αμερικής, ο οποίος δήλωσε ότι πολλά στοιχεία αυτού του αυτοκινήτου θα βρουν το δρόμο τους σε άλλα μελλοντικά προϊόντα της Maserati. Παράλληλα, ο Peffer επισημαίνει το γεγονός ότι η Dallara κατασκεύασε τη carbon “μπανιέρα” της MC20, ενώ -κατά την εξέλιξη του αυτοκινήτου- αυτό πέρασε περισσότερες από 2.000 ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα.
Ο Leno επανειλημμένα επισημαίνει πόσο άνετη και καλή είναι η ποιότητα κύλισης της MC20, λέγοντας ότι δεν μοιάζει καθόλου με όλα τα άλλα αυτοκίνητα, που σε κάνουν να νιώθεις άβολα μετά τα 25 λεπτά.
Να θυμίσω ότι η MC20 παίρνει κίνηση από έναν 3,0-λιτρο V6 twin-turbo κινητήρα απόδοσης 630 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και 730 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 3.000 σ.α.λ., ενώ το όριο περιστροφής του αγγίζει τις 8.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, στέλνοντας την κίνηση στους πίσω τροχούς, μέσω ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, καθώς το ηλεκτρονικό διαφορικό χρεώνεται επιπλέον.
Το βάρος 1.500 κιλών αμάξωμα επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 2,9 δευτ., από 0-200 χλμ/ώρα σε 8,8 δευτ., ενώ η τελική του ταχύτητα ξεπερνά τα 325 χλμ/ώρα. Η αναλογία βάρους/ιπποδύναμης είναι 2,33 κιλά/ίππο.