Το VW Group θα καταργήσει το 60% των αυτοκινήτων του με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου έως το 2030 και θα πουλά λιγότερα αυτοκίνητα ετησίως, δίνοντας προσοχή στη παραγωγή των πιο κερδοφόρων premium αυτοκινήτων. Αυτό δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής του γερμανικού ομίλου Arno Antlitz, λέγοντας:

Ο βασικός στόχος δεν είναι η ανάπτυξη. Εστιάζουμε περισσότερο στη ποιότητα και στα περιθώρια κέρδους, παρά στον όγκο πωλήσεων και στο μερίδιο αγοράς.

Σήμερα το VW Group πουλά τουλάχιστον 100 μοντέλα με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου στην Ευρώπη, με τη νέα στρατηγική του να είναι μέρος των ριζικών αλλαγών που κάνει, εστιάζοντας στη παραγωγή πιο επικερδών και πιο πολυτελών οχημάτων.

Η νέα αυτή στρατηγική της VW αποτελεί σημάδι των τεράστιων αλλαγών που γίνονται γενικότερα στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, ο οποίος για δεκαετίες προσπαθούσε να αυξήσει τα κέρδη του πουλώντας περισσότερα αυτοκίνητα κάθε χρόνια, ακόμα και με μεγάλη έκπτωση.

Η παγκόσμια έλλειψη σε τσιπ ανάγκασε τις αυτοκινητοβιομηχανίες να μειώσουν την παραγωγή πέρυσι, παρά την υψηλή ζήτηση και να αυξήσουν τις τιμές των μοντέλων τους, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να σημειώσουν κέρδη-ρεκόρ, παρά το γεγονός ότι πούλησαν λιγότερα αυτοκίνητα.

Γι’αυτό τον λόγο το VW Group πέρυσι παρουσίασε κέρδη 15,43 δισ. ευρώ, με τον γερμανικό κολοσσό να δίνει προτεραιότητα -και συνεχίζει να το κάνει- στην παραγωγή των πιο ακριβών αυτοκινήτων της Audi και της Porsche, τα οποία αντιπροσωπεύουν και τον μεγαλύτερο όγκο των κερδών.