Τα πρώτα CX-60 έχουν ήδη βγει από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου Hofu No. 2 της Mazda στη Yamaguchi της Ιαπωνίας. Το αυτοκίνητο είναι το πρώτο PHEV μοντέλο της Mazda για την ευρωπαϊκή αγορά, όντας παράλληλα το πιο ισχυρό αυτοκίνητο δρόμου που έχει κατασκευάσει ποτέ εταιρία.

Ο plug-in υβριδικός κινητήρας συνδυάζει τον 2,5-λίτρων Skyactiv-G κινητήρα βενζίνης απόδοσης 192 ίππων με 261 Nm ροπής, με έναν ηλεκτροκινητήρα 100 kW (136 ίππων) με 250 Nm ροπής, ένα ολοκαίνουργιο αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων και μια μπαταρία 355 V χωρητικότητας 17,8 kWh, που προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 63 χλμ, με ταχύτητες έως και 100 χλμ/ώρα.

Το σύνολο αποδίδει συνδυαστικά 327 άλογα με 500 Nm ροπής και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5,8 δευτερόλεπτα. Η μέση κατανάλωση ανακοινώνεται στο 1,5 λίτρο ανά 100 χλμ στον κύκλο WLTP και οι εκπομπές CO2 στα 33 γρ/χλμ.

Η μπαταρία έχει τοποθετηθεί μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα και όσο το δυνατόν χαμηλότερα εντός του αμαξώματος για να διατηρηθεί χαμηλά το κέντρο βάρους, με το αυτοκίνητο να είναι μόνιμα τετρακίνητο.

Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται επίσης με τον 3,0-λιτρο e-Skyactiv X κινητήρα βενζίνης και με τον 3,3-λίτρων e-Skyactive D diesel κινητήρα. Ο εξακύλινδρος diesel  κινητήρας αποδίδει 231 άλογα μεταξύ 4.000 σ.α.λ και 4.200 σ.α.λ, με 500 Nm ροπής μεταξύ 1.500 – 3.000 σ.α.λ. Η ήπια υβριδική έκδοση του κινητήρα αποδίδει 254 άλογα στις 3.750 σ.α.λ με 550 Nm ροπής μεταξύ 1.500 και 2.400 σ.α.λ.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και με σύστημα τετρακίνησης, με το πετρελαιοκίνητο CX-60 να ζυγίζει περίπου 1.900 κιλά, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 7,3 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 220 χλμ/ώρα.