Η Mazda αποκάλυψε λεπτομέρειες σχετικά με τον νέο εξακύλινδρο σε σειρά Skyactive D κινητήρα 3.300 κ.εκ του CX-60. Ο κινητήρας αποδίδει 231 άλογα μεταξύ 4.000 σ.α.λ και 4.200 σ.α.λ, με 500 Nm ροπής μεταξύ 1.500 – 3.000 σ.α.λ. Η ήπια υβριδική έκδοση του κινητήρα αποδίδει 254 άλογα στις 3.750 σ.α.λ με 550 Nm ροπής μεταξύ 1.500 και 2.400 σ.α.λ.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και με σύστημα τετρακίνησης, με το πετρελαιοκίνητο CX-60 να ζυγίζει περίπου 1.900 κιλά, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 7,3 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 220 χλμ/ώρα.

Στις σχετικές ειδήσεις, ο Joachim Kunz ο επικεφαλής ανάπτυξης προϊόντων και μηχανικής της Mazda στην Ευρώπη, δήλωσε πως στόχος της Mazda είναι να διατηρήσει το MX-5 με κινητήρα εσωτερικής καύσης, τουλάχιστον στην επόμενη γενιά του.

Η επόμενη γενιά του MX-5, η “NE”, αναμένεται μετά το 2025 και είναι βέβαιο πως δεν θα μετατραπεί σε αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, μιας και η Mazda θέλει να διατηρήσει τον χαρακτήρα του μοντέλου, δηλαδή να παραμείνει ένα roadster με χαμηλό βάρος, κάτι που με την σημερινή τεχνολογία των μπαταριών δεν μπορεί να επιτευχθεί.

Αναφορές θέλουν το νέο MX-5 να φορά τον 2,0-λιτρο SkyActiv-X κινητήρα που θα συνδυάζει ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και θα αποδίδει έως και 30% περισσότερο ροπή από τον SkyActiv-G 2,0-λιτρο κινητήρα, καταναλώνοντας ταυτόχρονα έως και 30% λιγότερο καύσιμο.