Η Mazda πραγματοποίησε ολική ανακαίνιση του μουσείου της στη Χιροσίμα, που πλέον είναι πλήρως εναρμονισμένο με τη φιλοσοφία της μάρκας.

Σε έναν μοναδικό χώρο, το μουσείο παρουσιάζει ιστορικά οχήματα και εκθέματα της εταιρείας από την ίδρυσή της ως σήμερα. Το μουσείο πρόκειται να ανοίξει τις πύλες του στο κοινό στις 23 Μαΐου και τόσο ο χωροταξικός σχεδιασμός όσο και τα εκθέματα του έχουν υποστεί πλήρη ανανέωση.

1

Για το σχεδιασμό του μουσείου τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, επιλέχτηκαν οι μινιμαλιστικές γραμμές, το μαύρο χρώμα, ο ζεστός φωτισμός και οι ξύλινες επιφάνειες, όλα σύμφωνα με τη σχεδιαστική αντίληψη Kodo της Mazda, προσφέροντας έναν κομψό και ταυτόχρονα φιλόξενο χώρο για τους επισκέπτες.

Ολόκληρο το μουσείο έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσφέρει στους επισκέπτες μια αφηγηματική εμπειρία του οράματος της Mazda για τον επόμενο αιώνα και μία ιστορική αναδρομή των επιτευγμάτων που έγιναν από το 1920 που ιδρύθηκε η μάρκα μέχρι και σήμερα.

Το μουσείο διαθέτει 10 διαφορετικές ενότητες εκθεμάτων με διακόσμηση και φωτισμό που ταιριάζουν με το θέμα της κάθε ενότητας. Στην είσοδο του, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, οι επισκέπτες μπορούν να χαλαρώσουν βλέποντας τα τελευταία μοντέλα της εταιρίας, με την εταιρία να συνεχίζει να προσφέρει εργοστασιακές ξεναγήσεις, με τους επισκέπτες να μπορούν να παρακολουθήσουν την συναρμολόγηση των αυτοκινήτων.

2

Εκτός από το φυσικό σημείο, εγκαινιάστηκε και ένα διαδικτυακό μουσείο της Mazda, ώστε πολλοί περισσότεροι επισκέπτες να μπορούν από μακριά να περιηγηθούν στους χώρους του. Στη διαδικτυακή πύλη προσφέρονται εικονικές περιηγήσεις με λεπτομερείς εξηγήσεις για κάθε μία από τις 10 ενότητες του μουσείου.

3Εκθέματα του μουσείου

  • Αίθουσα εισόδου: Ενσαρκώνει το στυλ της μάρκας Mazda και παρουσιάζει τα τελευταία μοντέλα της Mazda
  • Ζώνη 1: 1920 – 1959: Προέλευση του πνεύματος Monotsukuri (κατασκευή αυτοκινήτων)
  • Ζώνη 2, 3: 1960+: Ανοίγοντας το δρόμο για να γίνει ένας διαφοροποιημένος κατασκευαστής οχημάτων (Μέρος 1ο)
  • Ζώνη 4: Μηχανοκίνητος αθλητισμός: Μια παγκόσμια πρόκληση για τη Mazda, το κύρος και την τεχνολογία της
  • Ζώνη 5, 6 και 7: 1960+: Ανοίγοντας το δρόμο για να γίνει ένας διαφοροποιημένος κατασκευαστής οχημάτων (Μέρος 2)
  • Ζώνη 8: Τεχνολογία: Monotsukuri της Mazda με επίκεντρο τον άνθρωπο
  • Ζώνη 9: Περιήγηση στη γραμμή συναρμολόγησης οχημάτων
  • Ζώνη 10: Το όραμα της Mazda για τα επόμενα 100 χρόνια