To προηγούμενο Σαββατοκύριακο, στο περιθώριο του ιστορικού GP του Μονακό, σε δημοπρασία του οίκου RM Sotheby’s βγήκαν στο σφυρί η Williams FW14 και η Ferrari 640 του Nigel Mansell, με το υψηλότερο bid για το πρώτο να αγγίζει τα €4.055.000 και για το δεύτερο τα €3.605.000.

Η Ferrari 640 ήταν το μονοθέσιο με το οποίο ο Βρετανός οδηγός έτρεξε για λογαριασμό της ιταλικής ομάδας στην Formula 1 το 1989 κατακτώντας δύο νίκες (GP Βραζιλίας και Ουγγαρίας), ενώ με την FW14 (chassis No5), ο Mansell κατέκτησε πέντε νίκες το 1991 (GP Γαλλίας, Μεγάλης Βρετανίας, Γερμανίας, Ιταλίας, και Ισπανίας). Ωστόσο, ο λόγος που έχει μείνει στην ιστορία είναι η στιγμή που ο Βρετανός οδηγός πήρε στα sidepods του τον Ayrton Senna, στον αγώνα στην πίστα του Silverstone.

H Williams δώρισε την FW14 στον Mansell στο τέλος της σεζόν του 1991, με τον πρωταθλητή της F1 του 1992 να την κατέχει από τότε. Το 1991, η βρετανική ομάδα ξεκίνησε τη χρονιά έχοντας στα χέρια της τον αναβαθμισμένο κινητήρα της Renault, με κωδικό RS3.

Ωστόσο, δεν ήταν ο αναβαθμισμένος κινητήρας που έκανε τη διαφορά, αλλά τα νέα πρόσωπα που ήρθαν στο Grove. Η FW14 ήταν το πρώτο μονοθέσιο της ομάδας που σχεδιάστηκε από τον guru του αθλήματος, Andrian Newey και αμέσως έδειξε πόσο γρήγορο ήταν, έχοντας όμως και αρκετά προβλήματα αξιοπιστίας.

Ο Nigel Mansell επέστρεψε στην ομάδα και κατάφερε να κερδίσει σε πέντε αγώνες εκείνης της σεζόν, με τον δεύτερο οδηγό της ομάδας, Ricardo Patrese, να καταφέρνει και αυτός να ανεβαίνει στο πρώτο σκαλί του βάθρου δύο φορές. Η Williams δεν κατάφερε να κατακτήσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών, τερματίζοντας δεύτερη με 125 βαθμούς, καθώς η McLaren και ο Ayrton Senna ήταν ασυναγώνιστοι και πιο αξιόπιστοι εκείνη τη χρονιά, με τον Βραζιλιάνο να κατακτά τον τρίτο του τίτλο.