Πλήρης αποκάλυψη για το Nissan Navara-R με κινητήρα από GT-R, απόδοσης 1.000 ίππων

Σχετικά άρθρα

Μετά από δύο χρόνια εργασιών, η αγωνιστική ομάδα του επαγγελματία drifter Steve “Baggsy” Biagioni, SB Motorsport, αποκάλυψε το Nissan Navara-R στην τελική του μορφή.

Η ιδέα γεννήθηκε τον Απρίλιο του 2020, όταν σταμάτησαν απότομα όλες οι αγωνιστικές δραστηριότητες του Βρετανού οδηγού, και θέλοντας να κρατήσει ενεργούς τους μηχανικούς της ομάδας του κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown στην Μεγάλη Βρετανία, η SB Motorsport θέλησε να φτιάξει το απόλυτο “αγροτικό” με βάση ένα Navara NP300.

Το project ξεκίνησε τον Μάιο του 2020 και πλέον είναι ολοκληρωμένο, με τον Βρετανό οδηγό να ανεβάζει πριν λίγη ώρα τις επίσημες φωτογραφίες του ιαπωνικού pickup.

Μηχανικά, το Navara-R διαθέτει κάτω από το καπό τον κινητήρα του GT-R (R35) και όλες οι εργασίες έχουν γίνει από τους μηχανικούς της ομάδας του Biagioni. Ο κινητήρας ονομάζεται VR41, και -όπως καταλαβαίνεις- πρόκειται για έναν υπερκυβισμένο στα 4,1 λίτρα VR38DETT, με τους μηχανικούς της SB Motorsport να έχουν εργαστεί πάνω από 160 ώρες για να τον ολοκληρώσουν και η απόδοση του αγγίζει τα 1.000 άλογα.

Ο κινητήρας διαθέτει valve train της Supertech, εκκεντροφόρους της Tomei, μπουζόνια της ARP, γρανάζια της King Racing, εισαγωγή της ASNU, σωληνώσεις της SamcoSport, ψυγεία και intercooler της Forge Motorsport, πολλαπλή εξαγωγής και ολόσωμο σύστημα εξάτμισης της Walton Motorsport, δύο G30-660 turbo της Garrett, φίλτρα της K&N και wastegates της Turbosmart.

Το κιβώτιο ταχυτήτων και το σύστημα μετάδοσης έγινε από την Dodson Motorsport, που έχει έδρα το Ώκλαντ της Νέας Ζηλανδίας, χρησιμοποιώντας aftermarket μέρη της Dodson έτοιμα για αγωνιστική χρήση, που κάνουν το Navara-R απολύτως εκπληκτικό. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους του τροχούς, ενώ αλλαγές φυσικά υπάρχουν και στο στήσιμο του ιαπωνικού pickup, καθώς υιοθετεί την ανάρτηση του GT-R, με τα αμορτισέρ και τα ελατήρια να είναι της ST Suspensions.

Σύμφωνα με την SB Motorsport, το Navara R θα χρησιμοποιείται καθημερινά, καθώς φέρει πινακίδες κυκλοφορίας, με τον Biagioni να δηλώνει:

Με αυτήν την κατασκευή, ο στόχος είναι να διατηρήσουμε το Navara road-legal με όλες τις ευκολίες που προσφέρει το αυτοκίνητο, παρά να δημιουργήσουμε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο με άδειο εσωτερικό.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Nissan μειώνει τις εκτιμήσεις κερδών της

Η Nissan μείωσε κατά 14,5% τις εκτιμήσεις για τα ετήσια λειτουργικά της κέρδη της, επικαλούμενη χαμηλότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις αυτοκινήτων λόγω "γήρανσης" των...