Ως μία από τις πιο μακροχρόνιες φήμες στον κόσμο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, χωρίς να έχει επιβεβαιωθεί από την εταιρεία, η Apple φέρεται να εξελίσσει το δικό της ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Herbert Diess, θεωρεί ότι είναι απίθανο η Apple να βγάλει στην αγορά το δικό της αυτοκίνητο, επομένως υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα η αμερικάνικη εταιρεία να επενδύσει πραγματικά σε ένα ψηφιακό περιβάλλον για τα αυτοκίνητα. Με άλλα λόγια, εάν ο Diess έχει δίκιο, τότε η Apple δεν εργάζεται πάνω σε ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, αλλά στο λογισμικό που θα έκανε τα προϊόντα της πιο αναπόσπαστο μέρος της οδηγικής εμπειρίας στα σύγχρονα οχήματα.

Ο Diess εξήγησε στο συνέδριο τεχνολογίας hub.berlin ότι η επένδυση της Apple σε ένα αυτοκίνητο θα ήταν μεγάλη προσπάθεια, οπότε ο τεχνολογικός γίγαντας με έδρα το Κουπερτίνο ίσως τελικά αποφασίσει να επικεντρωθεί στο λογισμικό, όπως η εξελιγμένη έκδοση του CarPlay.

Πράγματι, στο περιθώριο του φετινού WWDC, η Apple ανακοίνωσε μια σειρά σημαντικών αναβαθμίσεων για το CarPlay, που ενσωματώνεται ακόμη περισσότερο στις λειτουργίες του αυτοκινήτου. Με τον ερχομό του iOS, το CarPlay θα υποστηρίζει πολλαπλές οθόνες, ενώ στις λειτουργίες του προστέθηκε ο χειρισμός του συστήματος κλιματισμού, της θέρμανσης/ψύξης των καθισμάτων και του ραδιοφώνου, χωρίς ο χρήστης να χρειάζεται να βγει από το CarPlay.

Στις σχετικές ειδήσεις, ο Όμιλος Volkswagen έχει κατηγορηθεί ότι εμπλέκεται σε παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην κινεζική επαρχία Xinjiang, όπου η γερμανική εταιρεία έχει ένα μεγάλο εργοστάσιο μαζί με τη SAIC. Μια ομάδα από εμπειρογνώμονες των Ηνωμένων Εθνών και ομάδες ανθρωπίνων δικαιωμάτων εξέφρασαν ανησυχίες για καταναγκαστικές εργασιακές πρακτικές σε σχέση με τους προμηθευτές και τις δραστηριότητες της VW στην περιοχή.

Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει επανειλημμένα αρνηθεί τους ισχυρισμούς περί καταναγκαστικής εργασίας και δήλωσε ότι οι πολιτικές της εντάσσονται σε μια προσπάθεια μείωσης της ανεργίας και της φτώχειας στο Xinjiang.