Αυτό το άρθρο είναι αφιερωμένο στο “there is no replacement for displacement”. Σε αυτό το υπέροχο –αν και κάπως αρχαϊκό– mantra που μεγάλωσε γενιές και γενιές Αμερικάνων και όχι μόνο.

Παρότι ζούμε στην εποχή των μικρότερων κινητήρων, υπάρχουν ακόμα κινητήρες που είτε αρνούνται πεισματικά να χάσουν τα φανταστικά κυβικά τους, είτε αποδέχθηκαν την υπερτροφοδότηση αλλά με τον δικό τους τρόπο. Το άρθρο είναι αφιερωμένο στους τεράστιους κινητήρες, στις επίπεδες καμπύλες ροπής και την υπερβολή γενικότερα.

1Bugatti Chiron: 8.000 κ.εκ W16

2

3Ford Super Duty: 7.300 κ.εκ V8

4

5Rolls Royce 6.750 κ.εκ V12

6

7Ram: 6.700 κ.εκ Cummins I6

8

9GM: 6.600 κ.εκ.

10

11BMW: 6.600 κ.εκ V12

12

13Lamborghini: 6.500 κ.εκ V12

14

15Ferrari: 6.500 κ.εκ V12

16

17Dodge/Jeep/Ram: 6.400 κ.εκ V8

18

19GM: 6.200 κ.εκ LT4 V8

20

21Dodge: 6.200 κ.εκ V8

22

23Chevrolet: 6.200 κ.εκ V8

24

25Bentley: 6.000 κ.εκ W12

26

27Mercedes Benz: 6.000 κ.εκ V12

28

29Chrysler/Dodge: 5.700 κ.εκ Hemi V8

30

31Nissan: 5.600 κ.εκ V8

32

33GM: 5.300 κ.εκ V8

34

35Aston Martin: 5.200 κ.εκ V12

36

37Ford: 5.200 κ.εκ V8

38

39Jaguar/Land Rover: 5.000 κ.εκ V8

40

41Lexus: 5.000 κ.εκ V8

42

43Ford: 5.000 κ.εκ V8

44