Honda: Δεν είναι κλειστή η πόρτα για επιστροφή στην F1 το 2026

Σχετικά άρθρα

Τον Οκτώβριο του 2020 η Honda ανακοίνωσε ότι θα αποχωρήσει στο τέλος του 2021 από την Formula 1, κάτι που ξάφνιασε όλο το grid. H ιαπωνική εταιρία επέστρεψε στο πρωτάθλημα το 2015 με τη McLaren, και η συνεργασία της με την βρετανική ομάδα ήταν δύσκολη και ανεπιτυχής, με αποτέλεσμα η McLaren να μην επεκτείνει τη συνεργασία της με την ιαπωνική εταιρία.

Η Honda δεν ήθελε να φύγει ως αποτυχημένη από την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού και έτσι το 2018 ένωσε τις δυνάμεις της με την Toro Rosso, πριν αναλάβει και την Red Bull τον επόμενο χρόνο. Με τις δύο ομάδες η ιαπωνική εταιρία γιόρτασε αρκετές νίκες και βάθρα, ενώ ήταν το power unit της στην πλάτη της RB16 που βοήθησε τον Max Verstappen στην κατάκτηση του πρωταθλήματος οδηγών την περασμένη σεζόν.

Στο άκουσμα της απόφασης να αποχωρήσει η Honda από την F1, η Red Bull Racing δεν έμεινε με σταυρωμένα χέρια και τον Φεβρουαρίου του 2021, η αυστριακή εταιρία συνέστησε μια νέα εταιρεία -την Red Bull Powertrains- για τη διαχείριση του project των power units, με το νέο τμήμα να έχει έδρα στα κεντρικά της Red Bull, στο Milton Keynes της Αγγλίας.

Παρόλα αυτά, η Honda αποφάσισε να συνεχίσει να προμηθεύει με τα power units της τις δύο ομάδες της Red Bull μέχρι και το 2025, με την αυστριακή ομάδα να αποκτά τα πνευματικά δικαιώματα εξέλιξης και χρήσης των κινητήρων της Honda για τα επόμενα χρόνια, με τη Red Bull Powertrains (RBPT) να διαχειρίζεται την λειτουργία τους. Έτσι, φέτος τα τέσσερα μονοθέσια φέρουν το λογότυπο της HRC (Honda Racing Corporation), και όχι της Honda ή της RBPT.

Η επιτυχία της Honda το 2021 και η μεγάλη ώθηση της F1 για ένα μέλλον ουδέτερου άνθρακα πριν από τη μετάβασή της σε νέους κανόνες και βιώσιμα καύσιμα από το 2026, έχουν προκαλέσει εικασίες ότι ο Ιάπωνας κατασκευαστής μπορεί να είναι έτοιμος για επιστροφή.

Αυτές οι φήμες τροφοδοτήθηκαν από την επίσκεψη το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Grand Prix της Αυστρίας ανώτατων στελεχών της Honda, συμπεριλαμβανομένου του CEO της, Toshihiro Mibe, του προέδρου της Seiji Kuraishi, καθώς και του προέδρου της HRC, Koji Watanabe και του διευθυντή της, Yasuaki Asaki.

Και ενώ η εταιρεία επιμένει ότι δεν έχει υπάρξει επίσημη αλλαγή πλεύσης σχετικά με ένα νέο project της F1, παραδέχεται ότι παρακολουθεί στενά τις συζητήσεις για τους κανονισμούς των power units του 2026. Μιλώντας στο Red Bull Ring, ο Watanabe είπε:

Η Formula 1 είναι η κορυφαία κατηγορία μηχανοκίνητου αθλητισμού, επομένως παρακολουθούμε πάντα τι συμβαίνει στον κόσμο της F1. Φυσικά, μόλις τελειώσαμε και ολοκληρώσαμε τις δραστηριότητές μας, οπότε δεν έχει συζητηθεί τίποτα στην Honda για τη σεζόν 2026. Οπότε, δεν υπάρχει κανένα σχέδιο.

[Αλλά] δεν είναι κλειστή η πόρτα. Καταλαβαίνω ότι η F1 συζητά για να αποφασίσει τους κανονισμούς του 2026 και σίγουρα η κατεύθυνση είναι η ουδετερότητα άνθρακα. Αυτή είναι η ίδια κατεύθυνση με εμάς. Έτσι δεν χρειάζεται να [αποκλίνουμε] από την ουδετερότητα άνθρακα μέσω της F1 τώρα. Είναι πιθανώς επίσης μια καλή ευκαιρία να μελετήσουμε το ουδέτερο άνθρακα της F1. Άρα δεν είναι κλειστή η πόρτα.

Διάβασε ακόμα

Yamamoto: Η Honda εγκατέλειψε την F1 πολύ νωρίς, ελπίζω να επιστρέψει

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Lewis Hamilton: Δεν έχω ξεκινήσει χειρότερα στη καριέρα μου στην F1

Έχουν διεξαχθεί ήδη τρία Grand Prix στη φετινή σεζόν και ο Lewis Hamilton είναι μόλις 10ος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος των οδηγών, έχοντας συγκεντρώσει...

O Horner αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο ο Carlos Sainz να πάει στη Red Bull

Ο Carlos Sainz είναι ο μόνος πιλότος που έχει καταφέρει να νικήσει την Red Bull πέρυσι και φέτος και ο Ισπανός δεν έχει εξασφαλίσει...
Autoblog.gr