Μια από τις μόλις 40 Divo που κατασκεύασε η Bugatti αναζητά νέο ιδιοκτήτη, αρκεί αυτός να είναι πρόθυμος να δώσει το ποσό των 13,2 εκατ. ευρώ για να την αποκτήσει. Ο πρώτος ιδιοκτήτης της πλήρωσε 5 εκατ. ευρώ προ φόρων και έχοντας διανύσει μόλις 500 χιλιόμετρα με αυτή αποφάσισε να την πουλήσει.

To μοντέλο βασίζεται στην Chiron, αλλά η Bugatti ήθελε να ενισχύσει τις ικανότητες χειρισμού του αυτοκινήτου και έτσι σχεδίασε ένα εντελώς νέο σώμα που διατηρεί μεν την παραδοσιακή μάσκα της εταιρίας, αλλά τα φωτιστικά σώματα είναι νέα και έχουν κατακόρυφο προσανατολισμό, ενώ οι πρόσθετοι αεραγωγοί βελτιώνουν τη ροή αέρα και την ψύξη των μηχανικών μερών και των φρένων.

Ακόμα, υπάρχει μεγάλο splitter στον μπροστά προφυλακτήρα, με την οροφή να είναι έτσι σχεδιασμένη ώστε να σχηματίζει έναν αεραγωγό NACA, προκειμένου να διοχετεύει περισσότερο αέρα στον W16 8,0-λίτρων quad-turbo κινητήρα.

Η πίσω αεροτομή είναι ενεργή, 23% μεγαλύτερη από αυτή της Chiron και μπορεί να λειτουργήσει και ως αερόφρενο, ενώ ο μεγάλος διαχύτης συμβάλει στο “βεντουζάρισμα” της Divo στον δρόμο. Επίσης νέα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα, όπως και οι τετραπλές απολήξεις των εξατμίσεων.

Όλες οι παραπάνω αλλαγές κάνουν το μοντέλο να παράγει 90 κιλά περισσότερα κάθετης αεροδυναμικής πίεσης σε σχέση με την Chiron, να παράγει έως 1,6 G στις στροφές και να χαρίζει μια αισθητά διαφορετική εμπειρία οδήγηση.

Η Divo διαθέτει λιγότερο ηχομονωτικό υλικό, έχει carbon κάλυμμα intercooler, ελαφρύτερες ζάντες, λιγότερες θήκες στο εσωτερικό και ελαφρύτερο ηχοσύστημα. Όλα αυτά συμβάλλουν στη μείωση του βάρους κατά 35 κιλά.

Μηχανικά, ο W16 8,0-λίτρων quad-turbo κινητήρας δεν έχει δεχτεί αλλαγές και αποδίδει 1.500 άλογα με 1.600 Nm ροπής. Ωστόσο οι αεροδυναμικές αλλαγές και το μειωμένο βάρος καθιστούν την Divo 8 δευτερόλεπτα ταχύτερη από την Chiron στην πίστα δοκιμών του Nardo. Οι αεροδυναμικές αλλαγές, μειώνουν την τελική ταχύτητα της Divo στα “μόλις” 380 χλμ.