Οι μπαταρίες ενός Ford Focus Electric κόστισαν παραπάνω από την αγορά του αυτοκινήτου για μια 17χρονη

Σχετικά άρθρα

Τον Ιανουάριο του 2011 η Ford παρουσίασε στην έκθεση CES του Las Vegas την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της τρίτης του Focus. Η παραγωγή του ξεκίνησε αρχικά στο Michigan της Αμερικής, τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους, για να ακολουθήσει τον Ιούνιο του 2013 το εργοστάσιο της Ford στο Saarlouis της Γερμανίας. Το Focus Electric ήταν το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό όχημα που συναρμολόγησε η εταιρία στην Ευρώπη, και η παραγωγή ολοκληρώθηκε τον Μάιο του 2018, με τις πωλήσεις του να ήταν απογοητευτικές.

Από μηχανικής πλευράς, το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο διέθετε αρχικά έναν ηλεκτροκινητήρα 100 kW (136 άλογα) και έφτασε τα 107 kW (145 άλογα) στο facelift του. Αυτός αντλούσε ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 23 kWh στο pre-facelift μοντέλο, η χωρητικότητα της οποίας αυξήθηκε στα 33,5 kWh μετά την ανανέωση του το 2016.

Μια οικογένεια στη Φλόριντα αγόρασε ένα μεταχειρισμένο Ford Focus Electric του 2014, πληρώνοντας 11.000 δολάρια για αυτό, το οποίο είχε σχεδόν 60.000 μίλια (96.560 χλμ.) στο οδόμετρο. Αρχικά, όλα ήταν εξαιρετικά και η 17χρονη Avery Siwinski, για την οποία αγοράστηκε το αυτοκίνητο, το είχε αγαπήσει, έως ότου το αυτοκίνητο χρειάστηκε αντικατάσταση μπαταριών, καθώς σταμάτησε να λειτουργεί.

Η Siwinski είχε στην κατοχή της το Focus Electric μόλις για έξι μήνες, πριν ανάψει στο ταμπλό προειδοποιητικό μήνυμα και το αυτοκίνητο σταματήσει να λειτουργεί εντελώς. Ο παππούς της Avery, ο Ray, προσπάθησε να βρει μια λύση, αλλά μάταια, και μετά από επίσκεψη σε αντιπρόσωπο της Ford, διαπιστώθηκε ότι το πρόβλημα στις μπαταρίες της LG Chem του εν λόγω μοντέλου είναι αρκετά σύνηθες, με το κόστος μια νέας μπαταρίας να ανέρχεται στα 14.000 δολάρια, χωρίς την τοποθέτηση.

Αν δεν ήθελαν να το επισκευάσουν, η αντιπροσωπεία Auto Nation της Ford στην κομητεία Pinellas πρόσφερε 500 δολάρια για να αγοράσει το αυτοκίνητο ως είχε. Ωστόσο, η αγορά του αυτοκινήτου έγινε περαιτέρω ανούσια, όταν μετά από έρευνα η οικογένεια ανακάλυψε ότι δεν υπήρχαν καν διαθέσιμες μπαταρίες για το αυτοκίνητο.

Διάβασε ακόμη

Ιδιοκτήτης υβριδικής Mercedes E-Class καλείται να πληρώσει 18.000 ευρώ για αντικατάσταση μπαταρίας

ΠηγήKVUE News

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Stellantis επενδύει €100 εκατ. για νέα μπαταρία του Fiat 500e

Η Stellantis ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει 100 εκατομμύρια ευρώ για την κατασκευή μιας νέας μπαταρίας για το Fiat 500e, που θα αυξήσει την αυτονομία...

Genesis G80 EV Magma Concept

Στο περίπτερο της Genesis στην έκθεση του Πεκίνου βρίσκεται το G80 EV Magma Concept, με το πρωτότυπο να ξεχωρίζει από το νέο bodykit κατασκευασμένο...