Την ανανεωμένη έκδοση του RS Q e-tron για το Rally Dakar του 2023 παρουσίασε η Audi. Το RS Q e-tron E2 όπως είναι το όνομά του φέρει νέο αμάξωμα, με τον επικεφαλής σχεδιασμού της Audi για το RS Q e-tron, Axel Loffler να δηλώνει ότι δεν υπάρχει ούτε ένα εξάρτημα από το αμάξωμα του φετινού αγωνιστικού που να επαναχρησιμοποιηθεί.

Το βάρος του αγωνιστικού έχει μειωθεί, ενώ παράλληλα βελτιωμένος είναι και ο αεροδυναμικός σχεδιασμός. Το κέντρο βάρος βρίσκεται πλέον χαμηλότερα και μηχανικά δεν υπάρχον αλλαγές, συνδυάζοντας συνδυάζει 2 MGU ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα και έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Οι ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 380 άλογα και αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία υψηλής τάσης, με την φόρτιση της να γίνεται κατά την οδήγηση μέσω ενός τρίτου MGU ηλεκτροκινητήρα, όπως και από τον 2,0-λιτρου TFSI κινητήρα που χρησιμοποιούσε η Audi στο DTM.

Ενώ η τελική ταχύτητα εξακολουθεί να περιορίζεται στα 170 χλμ/ώρα σύμφωνα με τους κανονισμούς, η βελτιωμένη αεροδυναμική μειώνει τις ενεργειακές απαιτήσεις του ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης.

Για να εξοικονομήσει ακόμη περισσότερη ενέργεια, η Audi βελτιστοποίησε ορισμένα από τα ενσωματωμένα συστήματα ώστε να καταναλώνουν λιγότερη ενέργεια. Ο οδηγός και ο συνοδηγός διαθέτουν επίσης ένα ενημερωμένο σύνολο ψηφιακών οθονών που προβάλουν ζωτικές πληροφορίες και λειτουργίες του οχήματος σε τέσσερις τρόπους λειτουργίας.

Αυτές οι λειτουργίες είναι εύκολα προσβάσιμες μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη και περιλαμβάνουν τα πάντα, από την ενεργοποίηση των περιοριστών ταχύτητας και των φλας μέχρι τη διάγνωση προβλημάτων.