Την προηγούμενη εβδομάδα διεξήχθη στη Κροατία το φετινό event Supercar Owners Circle, εκεί όπου μια Pagani Zonda HP Barchetta, αξίας €16 εκατ., είχε ένα σοβαρό ατύχημα με ένα Ford Fiesta, ενώ στην ίδια εκδήλωση βρέθηκε και η μοναδική Bugatti La Voiture Noire των 16,7 εκατ. ευρώ.

Ανάμεσα στα αμέτρητα και πανάκριβα hypercars ήταν και η Aston Martin Valkyrie AMR Pro, και στο παρακάτω video από την ευθεία που είχε στηθεί στην πόλη Velika Gorica, έχεις την ευκαιρία να ακούσεις τον εκκωφαντικό ήχο του ατμοσφαιρικού V12 κινητήρα της Cosworth, που κινεί το αυτοκίνητο.

H πιο ακραία έκδοση της Valkyrie μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά εντός πίστας και θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή 40 μονάδων (+2 πρωτότυπα), όλα εκ των οποίων είναι αριστεροτίμονα. Η Valkyrie AMR Pro φέρει νέο αεροδυναμικό bodykit, το οποίο παράγει διπλάσια κάθετη αεροδυναμική πίεση σε σχέση με την Valkyrie. Επιπλέον, το βάρος του αυτοκινήτου είναι μικρότερο, χάρη στην πρόσθετη χρήση carbon στο σώμα, και έτσι μπορεί να παράγει έως 3g πλευρικής επιτάχυνσης στις στροφές.

Το αυτοκίνητο έχει μακρύτερο μεταξόνιο κατά 38 εκατοστά και έχει πιο μεγάλα μετατρόχια κατά 9,6 εκατοστά μπροστά και 11,5 πίσω. Το συνολικό μήκος του έχει αυξηθεί κατά 26,6 εκατοστά και δεν διαθέτει υβριδικό κινητήρα, παρά μόνο τον V12 6,5-λίτρων ατμοσφαιρικό, που αποδίδει 1.000 άλογα και έχει όριο περιστροφής τις 11.000 σ.α.λ.

Η αφαίρεση του ηλεκτροκινητήρα έγινε για να μειωθεί το βάρος, με την βρετανική εταιρία να χρησιμοποιεί επίσης παράθυρα από Perspex, με τα ψαλίδια της ανάρτησης να είναι κατασκευασμένα από carbon.

Η Aston Martin υπόσχεται πως η Valkyrie AMR Pro έχει απόδοση που πλησιάζει αυτή ενός μονοθέσιου της Formula 1 και έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να μπορεί πετύχει χρόνο 3 λεπτών και 20 δευτερολέπτων στην πίστα Circuit de la Sarthe, εκεί όπου διεξάγεται ο 24ωρος αγώνας αντοχής του Le Mans. Ως μέτρο σύγκρισης να σημειωθεί πως η Toyota κατέχει το ρεκόρ γύρου στη συγκεκριμένη πίστα με το LMP1 αγωνιστικό της με χρόνο 3:14.791.

Οι οδηγοί της Aston Martin στην Formula 1, Sebastian Vettel και Lance Stroll συνέβαλαν και αυτοί στην ανάπτυξη της δυναμικής ρύθμισης του αυτοκινήτου.