Αύριο τα αποκαλυπτήρια του ολοκαίνουριου Mitsubishi ASX για την Ευρώπη

Σχετικά άρθρα

Τον περασμένο Ιανουάριο η συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi παρουσίασε το πλάνο της για την ηλεκτρική της μετάβαση, επενδύοντας περισσότερα από 23 δισ. ευρώ μέσα στην επόμενη πενταετία, έτσι ώστε έως το 2030, οι τρεις εταιρίες να αναπτύξουν από κοινού και να βγάλουν στην αγορά 35 νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, με την γαλλοιαπωνική συμμαχία να θέλει να καταστεί ουδέτερη από άνθρακα έως το 2050.

Ανανέωση

Επίσημο: Νέο Mitsubishi ASX

Πριν τη μετάβαση σε στόλους αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, οι εταιρίες θα στηρίξουν τα plug-in υβριδικά σύνολα, με την Mitsubishia να έχει προγραμματίσει την κυκλοφορία δύο νέων μοντέλων στην Ευρώπη.

Το ένα εξ’αυτών θα είναι το νέο Colt και το δεύτερο θα είναι το νέο ASX. Το δεύτερο θα βασίζεται στο Renault Captur, κάτι που σημαίνει πως οι διαστάσεις της νέας γενιάς του ιαπωνικού μοντέλου θα είναι μικρότερες από αυτές της προηγούμενης, με την παραγωγή του γίνεται από τη γαλλική εταιρία στο εργοστάσιο του Valladolid στην Ισπανία.

Στις αρχές του καλοκαιριού, η ιαπωνική εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα την πρώτη teaser φωτογραφία αυτού, και σήμερα μαθαίνουμε ότι τα αποκαλυπτήρια του SUV της Mitsubishi θα πραγματοποιηθούν στις 20 Σεπτεμβρίου. Η γερμανική θυγατρική της Mitsubishi έχει αναλάβει να οργανώσει την εκδήλωση της παρουσίασης, ενόψει της κυκλοφορίας στην αγορά της Ευρώπης, που έχει προγραμματιστεί για τις αρχές του 2023.

Σχεδιαστικά θα ακολουθεί τη φιλοσοφία των Eclipse Cross και Outlander, υιοθετώντας τη σχεδιαστική γλώσσα Dynamic Shield. Μηχανικά, αντικατοπτρίζοντας την στρατηγική της Renault, η Mitsubishi δεν θα έχει στη γκάμα του ASX κινητήρα πετρελαίου.

Στη βάση της γκάμας του νέου ASX θα υπάρχει ο 1.000άρης υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας TCe 90, απόδοσης 9 ίππων, που θα συνδυάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Θα ακολουθεί ο TCe 140, ήτοι ο 1,3-λίτρων τετρακύλινδρος κινητήρας με 140 ίππους εάν προτιμάς το χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο ή 160 ίππους όταν ο κινητήρας συνδυάζεται με το αυτόματο αυτόματο διπλού συμπλέκτη επτά ταχυτήτων.

Τέλος, ανάμεσα στη γκάμα των κινητήρων του θα συναντάμε και ένα υβριδικό (HEV) και ένα plug-in υβριδικό (PHEV) σύνολο. To πρώτο θα συνδυάζει έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία 1,3 kWh, με την συνδυαστική ισχύ να ανέρχεται σε 145 άλογα.

Για το δεύτερο η απόδοση του συνόλου θα αγγίζει του 160 ίππους. Ο προαναφερθέν κινητήρα 1,6-λίτρων θα συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και με μια μπαταρία χωρητικότητας 10,5 kWh.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Mitsubishi ASX facelift

Δεν πέρασαν παρά μόλις 19 μήνες από τότε που η Mitsubishi παρουσίασε τη νέα γενιά του ASX και κυκλοφόρησε ήδη την ανανεωμένη έκδοση του...

Mitsubishi: Nέο προωθητικό πρόγραμμα Diamond Bonus Deals

Η Mitsubishi στην Ελλάδα παρουσιάζει το νέο προωθητικό πρόγραμμα "Diamond Bonus Deals", προσφέροντας δύο σημαντικά προνόμια για όσους επιθυμούν να αποκτήσουν άμεσα ένα ολοκαίνουργιο...

Nissan και Mitsubishi διερευνούν μελλοντικές υπηρεσίες κινητικότητας και ενέργειας

Η Nissan και η Mitsubishi υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας για την διερεύνηση μιας νέας κοινής πρωτοβουλίας σε υπηρεσίες κινητικότητας επόμενης γενιάς και υπηρεσίες σχετικές με...

Το Mitsubishi Pajero επιστρέφει

Η Mitsubishi σταμάτησε την παραγωγή του Pajero το 2019, αλλά δημοσίευμα από την Ιαπωνία θέλει την εταιρία να επαναφέρει το μοντέλο στην αγορά. Επικαλούμενο...