Ήταν Σεπτέμβριος του 1972 όταν η Subaru τοποθέτησε για πρώτη φορά σε μοντέλο της ένα σύστημα τετρακίνησης, με το Leone 4WD Estate Van να έμελλε να ήταν το πρώτο Ιαπωνικό επιβατικό τετρακίνητο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής.

Με αυτήν την αφορμή, η Subaru γιορτάσει την 50ή επέτειο από το ντεμπούτο του συστήματος All-Wheel Drive, καθώς μέσα σε αυτόν τον μισό αιώνα η ιαπωνική εταιρία έχει κατασκευάσει περίπου 21 εκατομμύρια συστήματα τετρακίνησης, με τα τετρακίνητα μοντέλα, με το εξελιγμένο συμμετρικό σύστημα (Subaru Symmetrical AWD) να αντιπροσωπεύουν το 98% των παγκόσμιων πωλήσεων.

Η Subaru εξελίσσει συνεχώς το σύστημα υπό τη φιλοσοφία της “ανθρωποκεντρικής κατασκευής αυτοκινήτων”, για να προσφέρει μεγαλύτερη αίσθηση σύνδεσης με το όχημα και κατά συνέπεια αυξημένη απόλαυση και ηρεμία σε οδηγό και επιβάτες. Η τετρακίνηση της Subaru συνεχίζει να εξελίσσεται και στα υβριδικά/ηλεκτροκίνητα μοντέλα της, τα οποία φέρουν το λογότυπο “e-Boxer”, όπου ένας κινητήρας επιτρέπει τον ακριβέστερο έλεγχο της τετρακίνησης.

Το αμιγώς ηλεκτρικό Solterra φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, με το σύστημα τετρακίνησης να έχει αναπτυχθεί ενσωματώνοντας την τεχνογνωσία που αποκτήθηκε από το τμήμα έρευνας και τεχνολογίας του AWD της εταιρείας, που άρχισε το 2005.

Μιλώντας για τον μισό αιώνα του συστήματος τετρακίνησης της, ο Tomomi Nakamura, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Subaru, τόνισε:

Ως μια από τις βασικές τεχνολογίες που στηρίζουν τη δέσμευση της Subaru για ασφάλεια και οδηγική απόλαυση, το σύστημα AWD βελτιώνεται συνεχώς εδώ και μισό αιώνα. Προχωρώντας στην εποχή της ηλεκτροκίνησης θα βελτιώσουμε περισσότερο την ικανότητα AWD με την τεχνολογία ηλεκτροκίνησης και θα συνεχίσουμε να επιδιώκουμε να κάνουμε τη διαφορά με την ευστάθεια, τη δυναμική της οδήγησης και η οδική συμπεριφορά.