Στα τέλη του περασμένου Φεβρουαρίου η Faraday Future ξεκίνησε τη προ-παραγωγή του FF 91 στο εργοστάσιο της στο Hanford της Καλιφόρνια, με σκοπό να χρησιμοποιήσει τα πρώτα αυτοκίνητα που συναρμολόγησε για τις απαραίτητες δοκιμές εξέλιξης σε πραγματικές συνθήκες, καθώς επίσης και για τη βελτίωση της παραγωγικής δυνατότητας του εργοστασίου.

Παρότι η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ (SEC) ερεύνησε την Faraday Future για ανακριβείς δηλώσεις των διοικητικών στελεχών της προς τους επενδυτές της, αυτό δεν πτόησε την εταιρία και σήμερα έγινε γνωστό ότι το FF 91 δοκιμάστηκε από την Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος των Ηνωμένων Πολιτειών (EPA) για την αυτονομία του.

Πιο συγκεκριμένα, η EPA αναφέρει ότι η πραγματική αυτονομία του FF 91 είναι 381 μίλια (613 χλμ.), νούμερο σημαντικά μεγαλύτερο σε σχέση με προηγούμενες εκτιμήσεις, οι οποίες αρχικά του προσέδιδαν ένα σχετικά ασαφές νούμερο αυτονομίας 300+ μιλίων (483 χλμ).

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αυτονομία του FF 91 με μια φόρτιση ξεπερνά εύκολα άλλα ηλεκτρικά SUV, όπως τα 312 μίλια (502 χλμ.) του Cadillac Lyriq και τα 348 μίλια (560 χλμ) του Tesla Model X, πάντα σύμφωνα με τα στοιχεία της EPA.

Το FF 91 βασίζεται στην Variable Architecture Platform (VPA) της εταιρείας και είναι σε θέση να κάνει τα 0-96 χλμ/ώρα σε 2,39 δευτερόλεπτα στην έκδοση με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες, συνολικής απόδοσης 1.065 ίππων. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία 130 kWh, με το μοντέλο της Faraday Future να υποστηρίζει την ταχύτερη δυνατή ταχύτητα φόρτισης που είναι διαθέσιμη σήμερα, δηλαδή θα μπορεί να φορτίζει με ρυθμό 800 χλμ ανά ώρα.