Η Renault παρουσίασε σήμερα το R5 Turbo 3E, ένα πρωτότυπο που αποτελεί τον σύγχρονο διάδοχο του R5 Turbo. Έχει ακραία εμφάνιση με τεράστια πίσω αεροτομή και φουσκωμένα φτερά, με το μοντέλο να παίρνει κίνηση από δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας σε κάθε πίσω τροχό, που αποδίδουν 380 άλογα με 700 Nm ροπής.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι χωρητικότητας 42 kWh, με το όχημα να μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα. Οι ζάντες είναι διαστάσεων 19″ μπροστά και 20″ πίσω με ελαστικά 225/35 R19 και 325/25 R20 αντίστοιχα, με το βάρος του οχήματος να ανέρχεται στα 1.500 κιλά, με τη μπαταρία να ζυγίζει 520 κιλά.

Κατασκευασμένο σε ένα σωληνωτό πλαίσιο, το ηλεκτρικό πρωτότυπο διαθέτει roll bars εγκεκριμένα από τη FIA και διαθέτει λειτουργία Drift Mode. Έχει μήκος 4,006 μέτρα, πλάτος 2,02 μέτρα και ύψος 1,32 μέτρα, με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2,54 μέτρα.

Το σώμα είναι κατασκευασμένο από carbon και στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων, carbon bucket καθίσματα της Sabelt, ενώ υπάρχουν 10 στηρίγματα στερέωσης για κάμερες τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.