Renault R5 Turbo 3E με 380 πισωκίνητα ηλεκτρικά άλογα

Σχετικά άρθρα

Η Renault παρουσίασε σήμερα το R5 Turbo 3E, ένα πρωτότυπο που αποτελεί τον σύγχρονο διάδοχο του R5 Turbo. Έχει ακραία εμφάνιση με τεράστια πίσω αεροτομή και φουσκωμένα φτερά, με το μοντέλο να παίρνει κίνηση από δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας σε κάθε πίσω τροχό, που αποδίδουν 380 άλογα με 700 Nm ροπής.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου είναι χωρητικότητας 42 kWh, με το όχημα να μπορεί να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα. Οι ζάντες είναι διαστάσεων 19″ μπροστά και 20″ πίσω με ελαστικά 225/35 R19 και 325/25 R20 αντίστοιχα, με το βάρος του οχήματος να ανέρχεται στα 1.500 κιλά, με τη μπαταρία να ζυγίζει 520 κιλά.

Κατασκευασμένο σε ένα σωληνωτό πλαίσιο, το ηλεκτρικό πρωτότυπο διαθέτει roll bars εγκεκριμένα από τη FIA και διαθέτει λειτουργία Drift Mode. Έχει μήκος 4,006 μέτρα, πλάτος 2,02 μέτρα και ύψος 1,32 μέτρα, με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2,54 μέτρα.

Το σώμα είναι κατασκευασμένο από carbon και στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων, carbon bucket καθίσματα της Sabelt, ενώ υπάρχουν 10 στηρίγματα στερέωσης για κάμερες τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Genesis G80 EV Magma Concept

Στο περίπτερο της Genesis στην έκθεση του Πεκίνου βρίσκεται το G80 EV Magma Concept, με το πρωτότυπο να ξεχωρίζει από το νέο bodykit κατασκευασμένο...

Τέσσερα πρωτότυπα από την Nissan

Τα πρωτότυπα Epoch, Evo, Epic και Era παρουσίασε στην έκθεση του Πεκίνου η Nissan, πρωτότυπα που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Dongfeng Motor. Πρόκειται...

Στις 2 Μαΐου τα αποκαλυπτήρια του Renault Symbioz

Από τις αρχές του έτους η Renault έχει γνωστοποιήσει ότι ετοιμάζει ένα μεσαίο crossover, το οποίο θα ονομαστεί Symbioz. Σήμερα, η γαλλική εταιρία ανακοίνωσε...

Mazda EZ-6 και Arata concept

Στην έκθεση του Πεκίνου η Mazda παρουσίασε τη νέα γενιά του 6. Ονομάζεται EZ-6, αναπτύχθηκε από την κοινοπραξία Changan Mazda και θα είναι διαθέσιμο...