Η Dacia δεν τα πηγαίνει καλά τελευταία στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP. Το Sandero και το Logan έχουν λάβει δύο αστέρια ασφαλείας, ενώ το Spring και το Jogger έλαβαν μόνο ένα αστέρι. Ωστόσο το αφεντικό της εταιρίας δεν ανησυχεί για τα αποτελέσματα των δοκιμών πρόσκρουσης λέγοντας πως ένας από τους κυριότερους λόγους που τα μοντέλα της Dacia έχουν κακά αποτελέσματα στις δοκιμές πρόσκρουσης είναι το γεγονός πως δεν εξοπλίζονται με συστήματα ενεργητικής ασφάλειας.

Η Dacia δεν τοποθετεί συστήματα όπως η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας για να διατηρηθεί η τιμή του μοντέλου χαμηλά, αλλά και επειδή γνωρίζει ότι πολλοί άνθρωποι απλώς απενεργοποιούν αυτή την τεχνολογία. Συγκεκριμένα τα λόγια του Denis Le Vot, CEO της Dacia ήταν:

Πολλοί άνθρωποι απενεργοποιούν το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας. Το κάνουν επειδή είναι άνθρωποι και αξιολογούν την κατάσταση. Έτσι απενεργοποιούν τη τεχνολογία. Αυτό που κάνουμε είναι πως δεν πουλάμε τέτοια τεχνολογία. Γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι απενεργοποιούν τη συγκεκριμένη τεχνολογία, οπότε γιατί να το πουλάμε και να το προσφέρουμε;

Η Dacia είναι η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία από πλευράς πωλήσεων στην Ευρώπη κατά τους πρώτους 8 μήνες του 2022 σε ότι αφορά τους ιδιώτες αγοραστές, ενώ αύξησε το μερίδιο της στην αγορά της Ανατολικής Ευρώπης το πρώτο εξάμηνο του έτους από το 2,9% στο 4%.

Συνολικά η Dacia έχει πουλήσει φέτος 284.241 αυτοκίνητα της κατά το διάστημα Ιανουαρίου – Αυγούστου 2022, παρουσιάζοντας αύξηση 14,6% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021 όπου είχε πουλήσει 248.021 αυτοκίνητα. Έτσι κατέχει το 4,7% του μεριδίου αγοράς, αυξημένο κατά 1,1% σε σχέση με πέρυσι (3,6%).