Στα μέσα του Αυγούστου και μετά από αρκετές καθυστερήσεις, το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA ενέκρινε τους κανονισμούς για τα power units, που θα τεθούν σε ισχύ από το 2026.

Με αφορμή τους νέους κανονισμούς, η Audi ανακοίνωσε λίγες ημέρες αργότερα ότι θα εισέλθει στην F1 ως κατασκευαστής κινητήρων από το 2026, ενώ η Porsche παραμένει πρόθυμη για είσοδο παρά το γεγονός ότι η σχεδιαζόμενη συνεργασία της με τη Red Bull ακυρώθηκε μετά την κατάρρευση των συνομιλιών. Η Honda πιστεύεται επίσης ότι εξετάζει το ενδεχόμενο επιστροφής το 2026.

Με το ενδιαφέρον για την κορωνίδα από τους μεγάλους κατασκευαστές να είναι ζεστό, η BMW δεν δείχνει -προς το παρόν- να συγκινείται με μια πιθανή επιστροφή στην F1. Ο Andreas Roos, επικεφαλής της BMW M Motorsport και διάδοχος τον σημερινού διευθυντή της Aston Martin F1, Mike Krack, κατέστησε σαφές ότι η F1 δεν είναι στα σχέδια τους, καθώς η γερμανική εταιρία σίγουρα δεν ενδιαφέρεται, τονίζοντας:

Νομίζω ότι πρέπει να είσαι ρεαλιστής. Πρέπει να κάνεις μια πολύ υψηλή επένδυση στη Formula 1 και μέχρι αυτή να σου επιστρέψει, πρέπει να είσαι πολύ επιτυχημένος για πολύ καιρό. Είμαστε λοιπόν ευχαριστημένοι με το μεγάλο εύρος των projects που έχουμε αυτή τη στιγμή στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Είμαστε σχεδόν ήδη πλήρως στην ηλεκτροκίνηση και στη μετατροπή στην ηλεκτροκίνηση και το LMDh ταιριάζει απόλυτα σε αυτή, και όχι από το 2026, όταν η Formula 1 θα κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση. Από αυτή την άποψη, αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να εμπλακούμε στο LMDh.

Εν τω μεταξύ, ο CEO της BMW M, Frank van Meel, πρόσθεσε ότι:

Η BMW δεν ασχολείται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό αποκλειστικά για λόγους μάρκετινγκ,

κάτι που δείχνει ότι έτσι βλέπει η βαυαρική μάρκα τη Formula 1 αυτή τη στιγμή, ένα κλαμπ στο οποίο συμμετέχεις μόνο για προβολή.