Έχουν περάσει 12 χρόνια από την στιγμή που “ανέβηκε” στο YouTube το τρίτο μέρος της σειράς των video Gymkhana, όπου ο Ken Block τα χρησιμοποίησε για προσωπική αναγνώριση και επαγγελματική διαφήμιση, χωρίς να ξεχνάμε ότι πραγματικά διασκέδασε κατά την διάρκεια των γυρισμάτων.

Στο Gymkhana 3 πρωταγωνίστησε ένα Ford Fiesta το οποίο ξεκίνησε τη “ζωή” του ως ένα Fiesta ST. Ωστόσο, η σουηδική αγωνιστική ομάδα Olsbergs MSE μετέτρεψε αυτό το ταπεινό hothatch στο τέρας γνωστό ως GYM3, το πρώτο προϊόν της συνεργασίας του Ken Block με τη Ford.

Στην καρδιά του αυτοκινήτου βρίσκεται ένας 2,0 λιτρος τετρακύλινδρος turbo Duratec κινητήρας, τοποθετημένος στην διαμήκη άξονα και βελτιωμένος από την Olsbergs. Η απόδοση του αγγίζει τα 600 άλογα και τα 895 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. και συνδυάζεται με εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων Olsbergs MSE MakTrak με paddles στο τιμόνι.

Αυτό στέλνει την ισχύ και στους δύο άξονες, επιτρέποντας να επιταχύνει από στάση στα 96 χλμ/ώρα μέσα στην περιοχή των δύο δευτερολέπτων, ενώ το Fiesta δεν θα μπορούσε να μην είναι εφοδιασμένο με τρία διαφορικά.

Τα φρένα είναι της Alcon Racing και τα αμορτισέρ της Ohlins, με το αυτοκίνητο να είναι κομμένο και ραμμένο σε όλα τα επίμαχα σημεία για επιπλέον ανθεκτικότητα και ασφάλεια. Η δομή του αμαξώματος του Fiesta είχε ενισχυθεί σημαντικά, ενώ είναι εξοπλισμένο με FIA Spec roll cage της OMSE. Τέλος, και η αεροδυναμική είναι βελτιωμένη με το εντυπωσιακό custom body kit. Με όλα αυτά, το αμάξι ζυγίζει 1.090 κιλά.

Το αυτοκίνητο θα βγει προς πώληση από τον οίκο RM Sotheby’s στην δημοπρασία του Μαϊάμι στις 10 Δεκεμβρίου, με την εκτιμώμενη τιμή πώλησης να κυμαίνεται μεταξύ 300.000 και 350.000 δολαρίων.