Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση απαιτεί τη δημιουργία σταθμών φόρτισης και σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα, στις ΗΠΑ το 2035 ένας σταθμός φόρτισης που θα εξυπηρετεί και ηλεκτρικά φορτηγά σε έναν αυτοκινητόδρομο, θα απαιτεί 19 μεγαβάτ ρεύματος, ενέργεια που ισοδυναμεί με όση ενέργεια χρειάζεται μια μικρή πόλη, ενώ το 2030 η μέγιστη κατανάλωση ενέργειας ενός τυπικού σταθμού φόρτισης θα μπορούσε να συναγωνιστεί εκείνη ενός γηπέδου. Το 2045, αυτοί οι σταθμοί θα απαιτούν ισχύ 30 μεγαβάτ, πλησιάζοντας το peak της χρήσης μιας μεγάλης βιομηχανικής μονάδας.
Όπως είναι φυσικό, τα σημερινά πρατήρια και οι σταθμοί φόρτισης δεν είναι εξοπλισμένα για να παρέχουν τόσο μεγάλες ποσότητες ενέργειας και έτσι απαιτούνται σημαντικές βελτιώσεις στο δίκτυο της ηλεκτρικής ενέργειας.
Οι συντάκτες της μελέτης υποστηρίζουν ότι οι επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας και οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής πρέπει να αρχίσουν να σχεδιάζουν αναβαθμίσεις από σήμερα για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των μελλοντικών αυτοκινητόδρομων, άμα θέλουν να μην καθυστερήσουν για τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα.