H Mercedes-AMG One έκανε ρεκόρ σε τρεις ακόμα πίστες

Σχετικά άρθρα

Εκτός από το ρεκόρ στην πίστα του Νurburgring Νordschleife, η Mercedes-AMG θέλει να αποδείξει τις ικανότητες του One και σε πιο “σφιχτές” διαδρομές, αυξάνοντας παράλληλα τη λίστα με τις πίστες που κατέχει το ρεκόρ γύρου.

Ξεκινώντας, το γερμανικό hypercar έκανε ρεκόρ ταχύτερου γύρου στην Grand Prix χάραξη του Nurburgring, ήτοι αυτή που έχει χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν για τους αγώνες της F1. Εκεί, το Mercedes-AMG One σταμάτησε τα χρονόμετρα σε 1 λεπτό και 56,096 δευτ., όντας 16 ολόκληρα δευτερόλεπτα ταχύτερο από την Porsche 911 (992) GT3, που κατείχε προηγούμενα το ρεκόρ. Αξίζει να σημειωθεί ότι το ρεκόρ στην πίστα ανήκει από το 2019 στον Max Verstappen με χρόνο 1:16.645.

Η επόμενη πίστα στην οποία πήγε η γερμανική εταιρία είναι το Red Bull Ring της Αυστρίας, το οποίο φιλοξενεί συστηματικά τον Αυστριακό GP της Formula 1. Σε αυτή την πίστα, το One κατάφερε να πετύχει νέο ρεκόρ γύρου με χρόνο 1:26.846, αφήνοντας πίσω το BAC Mono R, το οποίο ήταν 6 ολόκληρα δευτερόλεπτα πιο αργό, καθώς είχε πετύχει χρόνο 1:32,960.

Τέλος, η Mercedes επισκέφτηκε άλλη μια άλλη πίστα στη Γερμανία, το Hockenheimring, το οποίο φιλοξένησε για τελευταία φορά το Γερμανικό Grand Prix το 2020. Εκεί, το One κατάφερε να πετύχει χρόνο 1:38,563 δευτ., χρόνος κατά σχεδόν 2 δευτερόλεπτα καλύτερος από τη McLaren Senna, που κατείχε το ρεκόρ γύρου αυτοκινήτου παραγωγής στην πίστα με χρόνο στο 1:40.790.

Να θυμίσω ότι αυτοκίνητο συνδυάζει τον 1.600αρη turbo κινητήρα από τα μονοθέσια της Formula 1 και 4 ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνδυαστικά 1.063 άλογα, με τα 574 εξ’αυτών να προέρχονται από τον 1.6-λίτρων V6 (μονού) turbo κινητήρα εσωτερικής καύσης και να δίνουν κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.

Η MGU-K, ο ηλεκτροκινητήρας στον στρόφαλο, αποδίδει 163 άλογα, οι δύο ηλεκτροκινητήρες (MGU-FL/MGU-FR) στον μπροστινό άξονα αποδίδουν 326 άλογα, με τον ηλεκτροκινητήρα στο turbo (MGU-H) να αποδίδει 122 άλογα. Η AMG υπόσχεται ότι αυτό το setup εξαλείφει εντελώς το turbo lag, με την απόκριση στις εντολές του γκαζιού να είναι ταχύτερη απ’ότι σε έναν ατμοσφαιρικό V8.

Το τετρακίνητο μοντέλο ζυγίζει 1.695 κιλά και κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 15,6 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 352 χλμ/ώρα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr