Η Ford κράτησε το καλύτερο για το τέλος και παρουσίασε σήμερα τη πιο ακραία έκδοση του GT. Το Ford GT Mk IV αντλεί έμπνευση από το ομώνυμο αγωνιστικό του 1967 και μπορεί να κινηθεί μόνο εντός πίστας.

Ως ένα νεύμα στον πρόγονό του που κέρδισε τον 24ωρο αγώνα του Le Mans του 1967, η παραγωγή του GT Mk IV θα περιοριστεί σε 67 μονάδες και όλα θα κατασκευαστούν στο χέρι στις εγκαταστάσεις της Multimatic στο Markham του Οντάριο.

Το Ford GT Mk IV ακολουθεί την έκδοση GT LM που αποκαλύφθηκε στις αρχές Οκτωβρίου και αποδίδει περισσότερα από 800 άλογα, με τη κίνηση να στέλνεται αποκλειστικά πίσω άξονα. Διαθέτει διαφορετικό πλαίσιο από το GT παραγωγής, με μεγαλύτερο μεταξόνιο για βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς.

Το κύκνειο άσμα του supercar χρησιμοποιεί αγωνιστικό κιβώτιο ταχυτήτων, την ανάρτηση Adaptive Spool Valve (ASV) της Multimatic και επανασχεδιασμένο αμάξωμα από ανθρακονήματα για καλύτερη αεροδυναμική, με τους μηχανικούς να είχαν περισσότερη ελευθερία κατά την ανάπτυξη του, μιας και δεν χρειάστηκε να συμμορφωθούν με τους κανονισμούς των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν σε δημόσιους δρόμους.

Το Ford GT Mk IV φέρει νέους προβολείς, δεν διαθέτει πλαϊνούς καθρέπτες, έχει νέο bodykit με μεγάλη πίσω αεροτομή, εισαγωγή αέρα στην οροφή, μεγάλο splitter και μεγαλύτερες πλαϊνές εισαγωγές αέρα.

Όσοι θέλουν να αποκτήσουν ένα από τα 67 GT Mk IV εκτός του ότι θα πρέπει να πληρώσουν 1,7 εκατ. δολάρια (προ φόρων), θα πρέπει να κάνουν αίτηση και να τους επιλέξει η Ford. Οι πρώτοι πελάτες θα επιλεχθούν το πρώτο τρίμηνο του 2023, με τις παραδόσεις να ξεκινούν μέχρι το τέλος της άνοιξης.